וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם נמשיך ככה, החלום ייגמר מהר מאוד": הנאום הסוער של וראן במחצית

עודכן לאחרונה: 6.12.2022 / 11:53

ב"לאקיפ" טוענים שחדר ההלבשה של אלופת העולם געש בהפסקת המשחק מול פולין, הבלם דיבר והמאמן ביקר את התפקוד של אנטואן גריזמן

נבחרת צרפת, אלופת העולם למי ששכח, עשתה דרך די חלקה בדרך לרבע גמר המונדיאל, שבו היא תפגוש לקרב לוהט את אנגליה החזקה. אלא שלמרות שהמשחק נגד פולין הסתיים ב-1:3 נינוח, מסתבר שבצרפת לא ממש היו מרוצים מהיכולת שהציגה הנבחרת, שספגה הרבה ביקורות גם אחרי ההפסד 1:0 במשחק חסר חשיבות מול תוניסיה במחזור הסיום בשלב הבתים.

רפאל וראן עם ז'ול קונדה נבחרת צרפת. רויטרס
המנהיג החדש בהיעדרו של פוגבה. רפאל וראן/רויטרס

והיום ב"לאקיפ" חושפים את המיני סערה שנוצרה בחדר ההלבשה של הטריקולור במחצית המשחק נגד פולין בשמינית הגמר, שבו צרפת הובילה 0:1 משער של אוליבייה ז'ירו. על פי הדיווח דשאן היה עצבני בגלל המשחק השקוף וה"חובבני" של נבחרתו, כאשר הוא ביקר בעיקר את אנטואן גריזמן, שביקש את הכדור באמצע ולא סייע מספיק לז'ול קונדה באגף הימני.

אחרי ההרצאה של דשאן, רפאל וראן, הבלם הוותיק שהיה שותף בכיר לזכייה הקודמת במונדיאל נשא נאום בחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "אנחנו חיים את החלום אבל החלום יכול להיגמר מהר מאוד אם נמשיך ככה". על פי הדיווח הבלם כעס מאוד על היכולת במחצית הראשונה, עוד יותר מהמאמן, והחליט לנאום משום שהוא משמש כמנהיג בחדר ההלבשה והשחקנים מקשיבים לו.

לאחר ההפסקה כזכור החל המופע של קיליאן אמבפה, שהעלה את צרפת ל-0:3 עם צמד מרהיב וסידר לטריקולור מפגש נגד נבחרת אנגליה שייערך במוצאי שבת (21:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully