וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואי ואן חאל לקראת ארגנטינה: "ליאונל מסי לא נגע בכדור נגדנו"

מאמן נבחרת הולנד נזכר בחצי הגמר במונדיאל 2014 שהוכרע בדו קרב פנדלים ("היינו טובים יותר"), החמיא לשחקניו והצהיר: "אנחנו יכולים לזכות"

דיווח של פז חסדאי, שליח וואלה! ספורט לקטאר, אחרי ניצחון ארגנטינה על מקסיקו/צילום: פז חסדאי עריכת וידאו: טל רזניק

לפני שמונה שנים וחצי, בחצי גמר מונדיאל 2014, נפגשו נבחרות הולנד וארגנטינה באצטדיונה של קורינתיאנס הברזילאית בסאו פאולו. השתיים לא הצליחו להבקיע ב-120 דקות ובסיומו של דו קרב פנדלים ניצחה ארגנטינה 2:4 ועלתה לגמר, בו כידוע הפסידה לגרמניה. הולנד, מנגד, הביסה 0:3 את המארחת במשחק על המקום השלישי.

גם אז על הקווים של נבחרת הולנד עמד לואי ואן חאל, ששב לקדנציה השלישית שלו בשנה שעברה. הבוקר, שלושה ימים לפני שיפגוש את האלביסלסטה ברבע הגמר בקטאר (שישי, 21:00), נזכר המאמן במפגש שמנע מנבחרת האורנג' עלייה לגמר מונדיאל שני ברציפות: "מסי כמעט לא נגע בכדור במשחק ההוא, אני חושב שהיינו יותר טובים מארגנטינה ובסוף הפסדנו בפנדלים. אני לא יכול להתווכח עם נתונים, אבל זה מה שאני זוכר. אני זוכר שעשיתי חילופים בניסיון לנצח והם לא עבדו, אז אולי היו אלה החלטות טיפשיות".

לואי ואן חאל, מאמן נבחרת הולנד. רויטרס
ינטרל את מסי גם הפעם? ואן חאל/רויטרס

לכן, ואן חאל משוכנע שביכולת נבחרתו גם הפעם לעצור את מסי וארגנטינה, אלופת דרום אמריקה: "אני מאמין בנבחרת שלי ובקבוצתיות שלנו. אנחנו עוד לא בשיא שלנו ויכולים להשתפר, אבל אנחנו במגמת עלייה. אל תשכחו שיש לנו 26 שחקנים בסגל ולא כולם הגיעו באותו כושר, אבל הרבה מזה כבר מאחורינו - כמו ממפיס דפאי, למשל, שכבר כשיר ל-90 דקות. כמובן שמסי הוא השחקן הכי חשוב בארגנטינה וזו נבחרת שמלאה בשחקנים איכותיים, אבל אני מאמין בנבחרת שלי ולא בשחקנים יחידים. אני מאמין שאנחנו יכולים להיות אלופי העולם. האווירה מעולה גם אחרי שלושה שבועות שלנו יחד. זה פנטסטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully