וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמואל אטו התנצל על התקיפה: "איבדתי עשתונות בגלל האלג'יראים"

כוכב העבר ונשיא ההתאחדות הקמרונית פרסם סרטון התנצלות בעקבות התקרית האלימה, אך גם הפנה אצבע מאשימה: "עלולה להתרחש טרגדיה חמורה יותר"

אוהדי נבחרת ברזיל חוגגים/רויטרס

סמואל אטו, מגדולי החלוצים של שנות ה-2000 וכיום נשיא ההתאחדות הקמרונית, תועד ביממה האחרונה בקטאר כשהוא משתולל מרוב זעם ובועט בפרצוף של אוהד שהקניט אותו. תחילה נטען כי המהומה פרצה מכיוון שאטו ביקש מאותו אוהד שלא צילם אותו ונענה בשלילה ועל כן הסתער עליו בפראות.

אטו, אחד משגרירי המונדיאל מטעם קטאר, פרסם הערב (שלישי) את הגרסה שלו לאירועים בסרטון וידאו שצילם מקטאר - ובניגוד לפרסומים המוקדמים הבהיר כי לא ניסיון לצלם אותו הוביל לתגרה האלימה.

"לאחר המשחק בין ברזיל לדרום קוריאה, נקלעתי לעימות אלים עם אדם שככל הנראה היה אלג'יראי. אני רוצה להתנצל על כך שאיבדתי עשתונות והתנהגתי בצורה שלא תואמת את אישיותי. אני מתנצל בפני כולם על התקרית המצערת הזו", אמר אטו, ואז הפנה אצבע מאשימה לעבר האלג'יראים בטענה שהם אלו שגרמו לו לאבד שליטה.

צפו בסמואל אטו תוקף את האוהד האלג'יראי

"אני מתחייב להמשיך להתנגד להתגרות הבלתי פוסקת ולהטרדות היום-יומיות מצד אוהדים אלג'יראים. מאז המשחק בין קמרון לאלג'יריה ב-29 במרץ, פוגעים בי ומאשימים אותי ברמאות ללא כל סיבה", המשיך אטו וחזר לאותו משחק מכריע על הזכות להשתתף במונדיאל - שהסתיים בניצחון קמרוני בדקה ה-120, "במהלך המונדיאל בקטאר אוהדים קמרונים הוטרדו ומוטרדים על ידי אלג'יראים. אני רוצה להזכיר שאלג'יריה ספגה הפסד אכזרי, אבל גם אתי וספורטיבי לפי כל החוקים והתקנונים".

עוד אמר אטו בסרטון ההתנצלות: "כל פניותיה של התאחדות הכדורגל האלג'יראית בנוגע לאותו משחק נדחו, ולכן אני קורא לאלג'יראים לקחת אחריות ולשים קץ לאקלים הלא בריא שנוצר לפני שתתרחש טרגדיה חמורה יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • סמואל אטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully