וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפורטוגל מתמוגגים מראמוס: "הופעה קסומה, השכיח את רונאלדו"

כובש השלושער עמד במרכז החגיגות אחרי ה-1:6 על שוויץ בדרך לרבע הגמר: "כריסטיאנו דיבר איתי, הוא הקפטן ותמיד מנסה לעזור. הרכב במשחק הבא? תשאלו את המאמן". סנטוס: "זה לא היה עונש, הוא דוגמא ומופת". וגם, איזה שיא נשבר בשלב שמינית הגמר?

חגיגות ברחובות רהט אחרי העפלת נבחרת מרוקו לרבע גמר מונדיאל 2022/יניר יגנה

נבחרת פורטוגל עלתה הערב (שלישי) לשלב רבע גמר המונדיאל בקטאר לאחר שהביסה 1:6 את שוויץ עם תצוגת תכלית של גונסאלו ראמוס שכבש שלושער בבכורה בהרכב בטורניר. הסלסאו יפגשו בשלב הבא את נבחרת מרוקו (שבת, 17:00) שגברה על ספרד בפנדלים.

צפו בתקציר הניצחון של פורטוגל על שוויץ: באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
כריסטיאנו רונאלדו, שחקן נבחרת פורטוגל לצד פפה. רויטרס
עלה רק מהספסל. רונאלדו/רויטרס

פרננדו סנטוס היה מרוצה מההופעה של שחקניו: "זה לא היה מושלם, אבל זה היה ערב מוצלח מאוד עבורנו. הגישה והריכוז שלנו לאורך כל שלבי המשחק הביאו לנו את הניצחון. זה היה משחק נפלא, אבל הדבר החשוב ביותר עכשיו הוא לחזור לקרקע ולהתכונן לרבע הגמר מול מרוקו".

מאמן פורטוגל על הצבתו של גונסאלו ראמוס בהרכב במקומו של כריסטיאנו רונאלדו: "כבר הסברתי את זה, לא אסביר זאת שוב. הם שחקנים שונים. אנחנו בקשר טוב, הוא דוגמא ומופת של קפטן".

כובש השלושער, גונסאלו ראמוס, התרגש בסיום: "הכל קרה כל כך מהר. האם אפתח בהרכב במשחק הבא? אלו לא שאלות בשבילי. אני חייב להמשיך לתת את המקסימום ולעבוד קשה בשביל זה ואז נראה מה יקרה. רונאלדו דיבר איתי כמו שהוא דיבר עם כולם. הוא הקפטן והוא תמיד מנסה להיות זה שעוזר. הוא שיחק נהדר".

ברונו פרננדש החמיא לחלוץ של בנפיקה: "הוא לקח מאיתנו הרבה עצות כששיחקנו קלפים במלון, וזאת הייתה סוג ההופעה שלו הערב - קסומה".

פפה שהפך לכובש המבוגר ביותר בשלב הנוקאאוט בתולדות המונדיאל סיכם את ההופעה של ראמוס: "ההצבה של ראמוס בהרכב מראה שהמאמן יכול לסמוך על כולם בסגל. זה היה חשוב מאוד עבורנו. כולנו שמחים על ההופעה החלומית שלו. על אף שהוא לא שיחק במשחק האחרון, הוא תמיד עבד קשה ושמר על מורל גבוה, כדי שיוכל לסייע לסגל במקרה ויידרש לכך. ברגע ששחקן עובד ככה, הכל נהיה קל יותר עבורו".

פירס מורגן, העיתונאי הבריטי המקורב לרונאלדו הגיב בסיום המשחק: "פורטוגל היו יוצאים מן הכלל הערב. רונאלדו אמר לי שיש שהוא חושב שהם יכולים לזכות במונדיאל, והם בהחלט עשויים לעשות זאת".

המספרים:

* הפעם האחרונה שכריסטיאנו רונאלדו לא פתח בהרכב נבחרת פורטוגל הייתה מול שוויץ ב-2008, אז הפסידו הפורטוגלים 2:0 מצמד של הקאן יאקין.

* פפה הפך לשחקן המבוגר ביותר בהיסטוריה של המונדיאל לכבוש בשלב נוקאאוט בגיל 39 ו-283 ימים. שני רק לרוג'ה מילה בכל שלב בטורניר.

* לגונסאלו ראמוס לקחו 67 דקות להבקיע יותר שערים (3) בשלב הנוקאאוט של המונדיאל מאשר רונאלדו (0) ששיחק עד היום 531 דקות.

* ברונו פרננדש מעורב בחמישה שערים בשלושת משחקיו בקטאר - שני שערים ושלושה בישולים. זה הכי הרבה על ידי שחקן פורטוגלי בטורניר אחד מאז 1966 והוא שני רק לקיליאן אמבפה בטורניר הנוכחי.

* גונסאלו ראמוס כבש שלושער ראשון בשלב הנוקאאוט של המונדיאל מאז תומאש סקורהבי הצ'כי מול קוסטה ריקה בשמינית הגמר של 1990.

* זה היה השלושער הראשון של שחקן שפתח לראשונה בהרכב במונדיאל מאז מירוסלב קלוזה במדי גרמניה ב-2002.

* ראמוס הפך לשחקן השני הצעיר ביותר לכבוש שלושער בשלב הנוקאאוט של המונדיאל בגיל 21. הצעיר ביותר היה פלה בחצי הגמר ב-1958 בגיל 17 ו-244 ימים בלבד מול צרפת.

* עם שלושער ובישול, החלוץ של בנפיקה הוא הראשון להגיע לנתון הזה מאז מונדיאל 1934.

* 28 שערים - שיא בשלב שמינית הגמר של המונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully