וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך לגמר, הכובשים וסכנת ההשעיה: הכל לקראת השלב הבא

רגע לפני רבעי הגמר בקטאר - ההצטלבויות של הנבחרות יכולות להוביל לחצאי גמר על טהרת דרום אמריקה בצד אחד ואירופה מנגד. אמבפה בדרך לנעל הזהב, קיין ופיקפורד נצצו באנגליה עם בישולים ושערים נקיים והחוקים שמשתנים בצבירת כרטיסים צהובים

חגיגות ברחובות רהט אחרי העפלת נבחרת מרוקו לרבע גמר מונדיאל 2022/יניר יגנה

שלב שמינית הגמר ננעל אתמול (שלישי) עם הניצחונות של מרוקו על ספרד בפנדלים וההצגה של גונסאלו ראמוס ופורטוגל מול שוויץ. בשישי ייצא לדרך רבע הגמר בקטאר עם שני ערבים ארטקטיביים במיוחד שצפויים לספק משחקים מרתקים. לפני תחילת השלב הבא - המספרים, הנתונים והחוקים לקראת הקרבות על הכרטיסים לחצי גמר המונדיאל.

שחקני נבחרת ברזיל חוגגים: ניימאר, לוקאס פאקטה, ויניסיוס, ראפיניה. רויטרס
ימשיכו לרקוד כל הדרך לגמר? שחקני נבחרת ברזיל/רויטרס

הדרך לגמר

בצד אחד של ההגרלה, יעמדו קרואטיה, ברזיל, הולנד וארגנטינה. אפשרות מלהיבה שעשויה להתממש בשלב חצי הגמר היא מפגש על טהרת דרום אמריקה בין היריבות ההיסטוריות - ברזיל וארגנטינה, בשחזור גמר הקופה אמריקה האחרון. בצד השני, מרוקו, פורטוגל, אנגליה וצרפת יתחרו על שני כרטיסים לשלב הבא, כאשר צרפת ואנגליה יחפשו לשחזר את ההישג מ-2018, בעוד פורטוגל תנסה להגיע לחצי הגמר לראשונה מאז 2006 ומרוקו לעשות היסטוריה בתור האפריקאית הראשונה אי פעם במעמד. אם אלופת העולם ופורטוגל יעלו לשלב הבא, הן ישחזרו את גמר יורו 2016.

עוד בוואלה!

הדרך הפשוטה להוזיל את חבילת הסלולר! עכשיו כולם יכולים!

לכתבה המלאה
קיליאן אמבפה, שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
בדרך לנעל הזהב של המונדיאל. אמבפה/רויטרס

תארים אישיים

קיליאן אמבפה נמצא בראש טבלת הכובשים בקטאר עד כה בטורניר עם חמישה שערים ושני בישולים בארבעה משחקים. מיד אחריו נמצאים תשעה שחקנים שונים עם שלושה שערים, וביניהם גונסאלו ראמוס, ליאונל מסי, מרכוס ראשפורד, רישרליסון, בוקאיו סאקה וקודי גאקפו. במקרה של שוויון במלכות השערים, הזוכה בנעל הזהב בטורניר יקבע לפי שובר שוויון של כמות בישולים, ובהמשך אם לא נקבעה הכרעה בכמות הדקות המינימלית ביותר לכבוש את השערים.

מלך הבישולים של הטורניר עד עכשיו הוא הארי קיין עם שלושה כאלה, בעוד אמבפה מיד אחריו עם שני בישולים יחד עם 12 שחקנים נוספים.

ג'ורדן פיקפורד, שיפגוש את נבחרת צרפת עם אנגליה ברבע הגמר, הוא השוער ששמר על שער נקי הכי הרבה פעמים עד שלב רבע הגמר - שלוש פעמים.

ברונו פרננדש, שחקן נבחרת פורטוגל. Justin Setterfield, GettyImages
עם טורניר נפלא, נמצא בסכנת צהובים לקראת חצי הגמר. פרננדש/GettyImages, Justin Setterfield

כרטיסים צהובים

שחקנים יושעו ממשחק אחד במקרה של צבירת שני כרטיסים צהובים משלב הבתים עד רבע הגמר. כלומר, שחקן שיצבור כרטיס צהוב שני גם בשלב הבא יעדר מחצי הגמר. לאחר שלב רבע הגמר, יתאפסו הצהובים בסגלי כל הנבחרות, כאשר רק כרטיס אדום ישיר או שני צהובים באותו משחק בחצי הגמר יגררו השעיה מהגמר.

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה חוגג שער. רויטרס
ישיג את התואר שחסר לו? מסי/רויטרס

משחקי שלב רבע הגמר

קרואטיה - ברזיל (שישי, 17:00)

הולנד - ארגנטינה (שישי, 21:00)

מרוקו - פורטוגל (שבת, 17:00)

אנגליה - צרפת (שבת, 21:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully