וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותו של רונאלדו: "רוצה שהוא יעזוב את הנבחרת ויחזור הביתה"

קטיה אביירו התאכזבה מהיחס לו זוכה אחיה וקראה לו לסיים את דרכו בסלסאו: "עצובה ממה שכותבים בפורטוגל, הם לא מבינים כמה אתה גדול"

חגיגות ברחובות רהט אחרי העפלת נבחרת מרוקו לרבע גמר מונדיאל 2022/יניר יגנה

לאחר ה-1:6 המוחץ של פורטוגל על שוויץ בשמינית גמר המונדיאל בקטאר אמש (שלישי), בזמן ששחקני הסלסאו חגגו על כר הדשא במשך דקות ארוכות, כריסטיאנו רונאלדו נותר לבד, צעד באיטיות לעבר חדרי ההלבשה. החלוץ רק עלה מהספסל ובחר לוותר על החגיגות, לאכזבתם של עשרות אלפי הצופים שקראו בשמו במהלך המשחק וזכו לראות אותו עולה על הדשא לזמן קצר.

רונאלדו ניסה לשדר עסקים כרגיל וברשתות החברתיות העלה פוסט תמיכה בחבריו ובנבחרת, גם זוגתו ג'ורג'ינה רודריגס כתבה שהיא מאמינה בנבחרת פורטוגל על אף שהתאכזבה לא לראות את "השחקן הכי טוב בעולם משחק 90 דוקת", אבל מי שכבר יצאה במתקפה של ממש היא קטיה אביירו, אחותו של CR7.

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
לאחותו זה הספיק. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

"פורטוגל ניצחה, תודה לאל", כתבה הזמרת תחילה, "כישרונות חדשים זרחו ואני מאמינה שאנחנו יכולים לזכות. ביציעים צעקו לכריסטיאנו רונאלדו, אבל לא בזכות הניצחון ואת זה בכל העולם ראו. אני שמחה שפורטוגל ניצחה, כמו ששמחתי כל כך הרבה פעמים בניצחונות שלה, אבל יש חלק בעם הפורטוגלי שמקלל ולא מוכן לומר תודה - ומה שאני קוראת, לא כאן בקטאר אלא בפורטוגל, מאוד מעציב אותי.

"אני מאוד רוצה שהוא יעזוב את הנבחרת, יחזור הביתה ויהיה לצידנו כדי שנוכל לחבק אותו ולהזכיר לו את כל מה שהוא עשה", המשיכה אביירו, "הם לעולם לא יבינו כמה אתה גדול ואנחנו סבלנו מספיק, הם קטנים ולא מבינים כמה אתה ענק...אנחנו איתך בכל החלטה שתקבל. עד המוות. תודה לך, רונאלדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully