וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה גדולה בארגנטינה: דה פול התאמן בנפרד והוא בספק להולנד

קשר הנבחרת של ליאונל סקאלוני סובל מפציעה בשריר הירך ועשוי להחמיץ את רבע גמר המונדיאל ביום שישי, אך הרגיע: "הכל בסדר". די מריה כשיר, פארדס יפתח?

שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים ניצחון על מקסיקו/אינסטגרם

בשורה מדאיגה מאוד יצאה מאימון נבחרת ארגנטינה בדוחא היום (רביעי): רודריגו דה פול התאמן בנפרד מחבריו בשל כאבים בשריר הירך, מה שמטיל ספק בכשירותו למפגש רבע גמר המונדיאל עם נבחרת הולנד ביום שישי הקרוב.

דה פול, אחד מעמודי התווך בעידן ליאונל סקאלוני בנבחרת ארגנטינה, עבד באימון היום בצמוד לאנשי הצוות הרפואי של האלביסלסטה, יחד עם פאפו גומס שסוחב פציעה קלה בקרסולו השמאלי. ככל הנראה, פציעתו של קשר אתלטיקו מדריד אירעה באימון אתמול, ולאור הזמן הקצר שנותר עד המשחק מול האורנג', בתקשורת הארגנטינית נטען כי במחנה הנבחרת יש כאלה ש"רואים אותו מחוץ למשחק".

כשלוש שעות אחרי הדיווחים לגביו, דה פול העלה פוסט מרגיע לאינסטגרם וכתב: "הכל בסדר. אנחנו ממשיכים לעבוד ולהכין את הפרטים האחרונים לקראת עוד גמר. קדימה נבחרת, כולם ביחד".

רודריגו דה פול באימון נבחרת ארגנטינה. JUAN MABROMATA/AFP, GettyImages
צרה לנבחרת ארגנטינה. רודריגו דה פול באימון/GettyImages, JUAN MABROMATA/AFP

אם דה פול אכן ייעדר, מדובר במכה מקצועית כבדה לתכולים-לבנים, שראו את הקשר המרכזי משפר את יכולתו בעקביות מאז משחק פתיחת הטורניר נגד ערב הסעודית ועד הניצחון על אוסטרליה בשמינית הגמר. לאנדרו פארדס הוא זה שעשוי לתפוס את מקומו בקישור של סקאלוני, לצדם של אנסו פרננדס ואלכסיס מקאליסטר.

בארגנטינה יכולים להתנחם בבשורה אחת טובה: אנחל די מריה שוב ערך אימון מלא, כמו אתמול, משמע שהוא צפוי לעמוד לרשותו של המאמן אחרי שהחמיץ את המשחק בשבת האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully