וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבטחים בקטאר דרשו: אל תצטלמו עם "האוהדת הסקסית במונדיאל"

עודכן לאחרונה: 17.12.2022 / 18:34

רגע לפני המשחק של נבחרתה האהובה קרואטיה מול ברזיל, מספר אנשי אבטחה ניגשו לאיוונה נול, שהתייצבה בחזיה אדומה ומכנסי לייטקס צמודים. "הם אמרו שהם לא מוכנים שאוהדים יצטלמו איתי", סיפרה מי שהפכה ללהיט של הגביע העולמי - שרקדה בפרובוקטיביות לאחר הניצחון

איוונה נול, אוהדת קרואטיה, מצטלמת בקטאר במהלך המונדיאל/אינסטגרם knolldoll

כבר סיפרנו לכם לפני מספר ימים על איוונה נול, הדוגמנית הקרואטית שמשכה את תשומת לב העולם כולו בעקבות התנהלותה במגרשים במונדיאל בקטאר. נול, בעבר מיס קרואטיה, מוגדרת כ"super fan" של נבחרת קרואטיה וכבר כונתה "האוהדת הסקסית במונדיאל", ומסובבת לא מעט ראשים במדינה המוסלמית. היא הפכה לכוכבת של ממש במהלך הטורניר, עם למעלה מ-1.8 מיליון עוקבים באינסטגרם (לשם השוואה - לפני פתיחת הטורניר היו לה 450 אלף).

כעת שוב עלתה נול לכותרות, הפעם במשחק של נבחרתה האהובה מול ברזיל ברבע הגמר. רגע לפני שריקת הפתיחה, אנשי אבטחה ניגשו לדוגמנית הקרואטית, שהגיעה לבושה בחזיה אדומה ומכנסי לייטקס צמודים, וערכו איתה שיחה צפופה.

איוונה נול אוהדת קרואטיה. Lars Baron, GettyImages
נול ברבע הגמר/GettyImages, Lars Baron

מה נאמר בשיחה הזו? נול טענה כי המאבטחים ביקשו ממנה לא להצטלם בעצמה, או להצטלם ביחד עם האוהדים (לאחרונה, כאמור, הפכה לדמות פופולרית מאוד בקטאר). "הם אמרו שהם לא מוכנים לאפשר לאוהדים להצטלם איתי", סיפרה ל"בילד". "שאלתי אותם למה הם כל כך לא מנומסים".

לפני כמה ימים התמונות שלה הפכו ויראליות ברשת, כאשר היא נראתה יורדת במדרגות באצטדיון ושני קטארים מצלמים אותה בטלפון הפרטי שלהם. התמונות גררו כותרות רבות בעולם, מאחר שנטען שהקטארים "צבועים" מאחר שמצד אחד הם שמרנים ומצד שני מצלמים אותה בחיוך. לאחר מכן דווח שהם למעשה מצלמים אותה כדי לדווח עליה לשלטונות, על מנת ש"יטפלו בה" ויאסרו עליה להגיע ככה לאצטדיון. "הם לא צילמו אותה כי הם אוהבים אותה, אלא כי הם לא אהבו את הלבוש שלה, שמנוגד לתרבות שלנו", צייץ איש העסקים הקטארי מוחמד חסן אל ג'פיירי, "כל תושב מקומי יכול לאשר לכם את זה".

עם זאת, לפני מספר ימים טענה נול כי "אף אחד מעולם לא ביקש ממני כאן לכסות את עצמי. כולם רוצים להצטלם איתי, אפילו המקומיים".

התמונות הוויראליות

היא עצמה הרגיעה את הרוחות והודיעה שהיא קיבלה אישור להתלבש ככה ושהקטארים מאפשרים לה להגיע בצורה החושפנית הזאת לאצטדיונים. "הם אישרו לי ללבוש מה שאני רוצה", אמרה, והרגיעה רבים, "מעולם לא פחדתי שיעצרו אותי פה, אני גם לא חושבת /שאני יכולה לפגוע במישהו אם אני הולכת בביקיני. ואם על זה מגיע מעצר, שיעצרו אותי". היא עמדה מאחורי דבריה גם כשהגיעה עם מחשוף ענק למשחק של קרואטיה נגד יפן.

אחרי המשחק היא העלתה ריקוד מתגרה לפרידה מברזיל

איוונה נול אוהדת קרואטיה רוקדת את ריקוד היונה אחרי הניצחון על ברזיל. knolldoll, Giphy
איוונה נול אוהדת קרואטיה רוקדת את ריקוד היונה אחרי הניצחון על ברזיל/Giphy, knolldoll
איוונה נול אוהדת קרואטיה רוקדת את ריקוד היונה אחרי הניצחון על ברזיל/איוונה נול אוהדת קרואטיה רוקדת את ריקוד היונה אחרי הניצחון על ברזיל

היא עצמה אמרה ש"הייתי בהלם כששמעתי לראשונה שתקנות הלבוש פה אוסרות בגדים שחושפים כתפיים או ברכיים... אין לי בגדים כאלה בכלל. אם באירופה מכבדים את החיג'אב, פה צריכים לכבד את הלבוש שלנו ואת סגנון החיים שלי".

אחרי הניצחון הקרואטי ברבע הגמר היא לא פספסה הזדמנות לעקוץ את ברזיל המפסידה ופרסמה סרטון שלה רוקדת את "ריקוד היונה" של כוכב ברזיל רישארליסון וכתבה "תעשו את ריקוד היונה בדרך הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully