וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי תקף את השופט ואת וחהורסט: "על מה אתה מסתכל, טמבל?"

עודכן לאחרונה: 10.12.2022 / 1:59

הפרעוש השתווה לבאטיסטוטה כגדול כובשי ארגנטינה במונדיאל, חגג את ההעפלה לחצי הגמר, עקץ את ואן חאל, תקף את השופט וקרא בזלזול לווחהורסט במהלך ריאיון: "לך, לך לשם". גיבור הערב הוסיף: "עשינו זאת עבור 45 מיליון איש". כל המספרים והתגובות

זה היה מורט-עצבים, אבל נבחרת ארגנטינה לא יכולה היתה לתכנן סיום מתוק יותר. בסופן של 120 דקות ודו קרב פנדלים, העפילו האלביסלסטה לחצי גמר המונדיאל, מספר שעות לאחר שהיריבה המרה ברזיל הודחה בבושת פנים. ליאונל מסי שוב הופיע ברגע האמת. הכוכב הגדול שלח כדור עומק מבריק לנהואל מולינה (35), שקבע 0:1 לאלביסלטסה מול הולנד ברבע גמר המונדיאל. לאחר מכן הוסיף פנדל (73), ונבחרתו עלתה ל-0:2. ההולנדים עוד חזרו ל-2:2 דרמטי וכפו הארכה ודו-קרב פנדלים, ושם היה זה אמיליאנו מרטינס, שהדף פעמיים ונתן את האות לחגיגות. כעת, עוברת ארגנטינה להתעסק במשימה הבאה שלה: חצי גמר המונדיאל, ביום שלישי, מול קרואטיה.

"מצפה לנו משחק קשה מאוד מול קרואטיה, זה חצי גמר וזה אתגר גדול. אנחנו נהנים מאוד מהמונדיאל, מהאנשים, מהאוהדים. אני מאושר. לא רצינו ללכת להארכה, שלא לדבר על הפנדלים", אמר מסי הטעון בסיום. "ידענו איך להתמודד עם הלחץ. אנחנו בחצי הגמר כי ארגנטינה תמיד יודעת לשחק עם אותה אינטנסיביות. אנחנו מאוד נרגשים".

הפרעוש לא שכח לבקר את השופט מתיאו לאהוס, שחילק אינספור צהובים לשחקני ארגנטינה (ו-15 בסך הכל - שיא כל הזמנים במונדיאל), ואמר: "אני מעדיף שלא לדבר עליו, אם אתה מדבר אז אתה מקבל קנס. פיפ"א חייבת לחשוב על זה, היא לא יכולה לשים שופטים כאלה, שופטים שלא מוכנים לאתגר הזה". מסי לא שכח לשלוח עקיצה גם לכיוונו של המאמן היריב לואי ואן חאל: "הוא אומר שהם משחקים כדורגל יפה, אבל מה שהוא עשה זה לשים שחקנים גבוהים מקדימה ולבעוט כדורים ארוכים".

כשהתראיין לטלוויזיה ראה את ואוט וחהורסט מביט לעברו וקרא בזלזול: "על מה אתה מסתכל, טמבל? לך, לך לשם".

מסי עצבני בסיום

ויש גם עקיצה לכיוון ואל חאל והספסל

צפו בתקציר הניצחון של ארגנטינה על הולנד בדרך לחצי גמר המונדיאל באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

הגיבור הגדול אמיליאנו מרטינס הוסיף: "העפלנו לחצי הגמר כי יש לנו ביצים, עשינו זאת עבור 45 מיליון איש, המצב הכלכלי במדינה לא כל כך טוב ונתנו לאנשים סיבה לשמוח. החבר'ה כל כך עייפים, אני מודה לאלוהים שהדפתי שני פנדלים. שפט פה השופט הגרוע ביותר במונדיאל, בהפרש גדול. שמעתי שוואן חאל אמר שלהולנד יש יתרון בפנדלים, ושאם יהיו פנדלים הם ינצחו. הוא צריך לסתום את הפה".

רודריגו דה פול אמר: "אני עונה לביקורות על המגרש. אני מאושר, כי עבדנו קשה כדי להשיג את התוצאה הזאת, ולא בכל יום מגיעים לחצי הגמר. זה מגיע לנו, ומצפה לנו משחק קשה מאוד".

* מסי כבש את שערו העשירי בנבחרת במסגרת המונדיאלים - שווה ערך למלך שערי ארגנטינה בכל הזמנים בגביע העולמי, גבריאל באטיסטוטה.

* הפרעוש מעורב עד כה בשישה שערים במונדיאל (שלושה שערים, שלושה בישולים). רק קיליאן אמבפה היה מעורב ביותר (שבעה).

* מסי היה מעורב ב-18 שערים בגביע העולמי עד כה (שערים ובישולים). מעל כולם ניצבים פלה, גרד מולר, רונאלדו ומירוסלב קלוזה עם 19.

* הפרעוש בישל בפעם השמינית עבור נבחרת ארגנטינה במונדיאל, כמו דייגו מראדונה.

* רק שחקן אחד בישל יותר ממנו בגביע העולמי - פריץ וולטר הגרמני, עם 10.

* היה זה הבישול החמישי של מסי בשלבי הנוקאאוט של הגביע העולמי - שיא כל הזמנים, ואחד יותר מפלה.

* מסי סיפק 68 מסירות מפתח במונדיאלים השונים - גם זה שיא כל הזמנים. הקודם היה שייך לאחד, דייגו מראדונה.

* מסי כבש פנדל רביעי במונדיאלים - שיא כל הזמנים, אותו הוא חולק עם כריסטיאנו רונאלדו, אסמואה ג'יאן, באטיסטוטה, יוזביו ורוב רסנברינק.

* ואוט וחהורסט הפך לשחקן הראשון בתולדות נבחרת הולנד שנכנס כמחליף וכובש פעמיים.

* כמו כן, שערו בדקה ה-101 היה השני הכי מאוחר בשלבי הנוקאאוט של הגביע העולמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully