וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן דייק: "התאמנו המון על פנדלים. הכל נכנס - עד הלילה"

עודכן לאחרונה: 10.12.2022 / 0:45

הבלם מאוכזב אחרי הדחה "מאוד מבאסת וכואבת". ואן חאל: "כשמחטיאים את שתי הבעיטות הראשונות, אי אפשר לנצח. התאמנו על זה שנה"

הקדנציה של לואי ואן חאל בנבחרת הולנד הגיעה הערב (שישי) לסיומה בצורה הכי כואבת שאפשר, עם הפסד 4:3 לנבחרת ארגנטינה ברבע גמר המונדיאל, בדו-קרב פנדלים מורט עצבים. המאמן הוותיק מסיים את דרכו ללא הפסדים ב-120 דקות בגביע העולמי - היו לו שמונה ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו ושני הפסדים מול ארגנטינה בדו-קרב מהנקודה הלבנה (סטטיסטית, שניהם נחשבים כתיקו).

"התאמנו על פנדלים במשך שנה - ובכל זאת פקששנו את זה", אמר ואן חאל בסיום. "ביקשתי מהשחקנים שיבעטו פנדלים בקבוצות שלהם, וזה אכן מה שקרה, אבל כשאתה מחטיא את שתי הבעיטות הראשונות שלך, אתה לא יכול לנצח". על הפנדל שארגנטינה קיבלה בזמן החוקי, אותו כבש מסי, אמר המאמן: "בעיני זה היה מפוקפק. אני ארצה לראות את זה שוב בטלוויזיה, אבל לא הפסדנו בגלל השופט".

הכתומים חזרו בצורה הירואית מפיגור 2:0 עם צמד מאוחר של ואוט וחהורסט (83, 101), אך החמיצו שני פנדלים ופספסו צ'אנס ענק להעפיל לחצי הגמר. "זה קשה מאוד", הודה נתן אקה. "נלחמנו ונתנו הכל. החילופים שינו את המשחק, ובסוף זה רק מזל, אבל זו דרך כואבת מאוד להפסיד. צריך להרים את הראש".

וירג'יל ואן דייק, שהחמיץ מהנקודה הלבנה, הוסיף: "התאמנו המון על פנדלים, הכל נכנס - עד הלילה. זה מאוד מבאס ומאוד כואב. הראינו רוח לחימה גדולה. באמת האמנו שננצח, יש פה חבורה מיוחדת של שחקנים. זה כואב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully