וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה צהל אחרי הפנדל, בצרפת חגגו: "קיין, אנחנו אוהבים אותך"

אלופת העולם בחצי הגמר, לוריס ענה לאנגלים ודשאן התגאה: "ננצור את הרגע". ז'ירו: "הזכיר את הניצחון על בלגיה ב-2018"

אוהדי נבחרת מרוקו חוגגים באנטוורפן אחרי ההעפלה לחצי גמר מונדיאל 2022/טוויטר

נבחרת צרפת המשיכה הערב (שבת) את מסע ההגנה על התואר שלה כשהעפילה לחצי גמר המונדיאל עם ניצחון דרמטי 1:2 על אנגליה ברבע הגמר. הטריקולור לא נראו טוב, אבל שער של אוליבייה ז'ירו בדקה ה-78 הכריע את המשחק, כאשר שש דקות לאחר מכן הארי קיין בעט פנדל רע אל היציע ופספס הזדמנות לשלוח את המשחק להארכה. בתקשורת הצרפתית חגגו: "קיין, אנחנו אוהבים אותך".

מה שהרגיז את האנגלים היה השמחה המופגנת שהפגין קיליאן אמבפה אחרי החמצת הפנדל של קיין. "אמבפה חסר הרחמים לעג לכאבו של קיין", קראה הכותרת של "דיילי מייל" בהתייחסה לאושר והחיוך הרחב על פני הצרפתי.

בצרפת שיבחו בעיקר את הקפטן הוגו לוריס, שהפך לשיאן ההופעות הבלעדי בכל הזמנים עם משחקו ה-143 והצטיין אחרי שבאנגליה הגדירו אותו בימים האחרונים כ"חוליה החלשה". כעת יש לטריקולור ארבעה ימים להיערך לחצי הגמר מול מרוקו שיהיה ביום רביעי ב-21:00.

תקציר ניצחונה של צרפת 1:2 על אנגליה ברבע גמר המונדיאל באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
הוגו לוריס שוער נבחרת צרפת עם מאמנו דידייה דשאן. רויטרס
אז מי החוליה החלשה? הוגו לוריס חוגג עם מאמנו דידייה דשאן/רויטרס

התגובות

המאמן דידייה דשאן התגאה: "זה נפלא, ניצחון גדול. פגשנו נבחרת אנגלית טובה מאוד וידענו לעמוד מולה ולהגיב היטב. נפלא לראות את השחקנים האלה שוב מגיעים לארבע האחרונות. אנחנו רוצים לנצור את הרגע, לפחות עד יום רביעי. המנטליות הזו, הלך הרוח הזה. הלב של הבחורים והאומץ שלהם הביאו את ההישג. נתכונן למרוקו בשיא הרצינות, זו יריבה שראויה להכרה. מבחינתי היא לא הפתעה, ניקח אותה ברצינות רבה".

אוליבייה ז'ירו, כובש שער הניצחון: "זה יוצא מן הכלל! עבדנו היטב מבחינה הגנתית אחרי שעלינו ליתרון, זה הזכיר לי את חצי הגמר מול בלגיה ב-2018. לצערי הגיע הפנדל, אבל ידענו להתעשת. זה היה משחק גדול, היינו מודעים לפוטנציאל של הדור האנגלי הזה. עשינו משחק סולידי, נלחמנו אחד עבור השני. אני סופר גאה בנבחרת".

אורליאן טשואמני, כובש השער הראשון: "אנחנו צוברים מומנטום, צריכים להמשיך כך. נבחרת נוצרת פה. אנחנו מרגישים טוב וצריכים להמשיך. סבלנו הערב, אבל זה הגביע העולמי. פגשנו נבחרת מצוינת והצלחנו לנצח אותה, אז אנחנו שמחים מאוד. יהיה חצי גמר יפה מול מרוקו, אנחנו מכירים את ההיסטוריה של שתי המדינות. נתכונן למשחק הזה, ננסה לנצח ואז נראה אם נוכל לזכות שוב בתואר". על לוריס אמר: "באנגליה טענו שהוא החוליה החלשה? שטויות. תמיד מקשקשים בעיתונים, הוא ענה להם על המגרש".

המגן ז'ול קונדה: "זה רגע חלומי. היה משחק משוגע עם תפניות ושינויים. זה מה שאנחנו אוהבים. הרבה היה מונח על הפרק, אבל היינו מאוחדים ונתנו הכול כדי להגיע לחצי הגמר. מול אנגליה כזו טובה, אתה צריך אקסטרה נשמה וקצת מזל, עם הפנדל המוחמץ הזה. זה ניצחון בכאב, וזה הרבה יותר יפה ככה. זה המקום בו רצינו להיות. ננוח טוב ונתכונן למרוקו, היא הדיחה נבחרות גדולות. ברור שלא יהיה פשוט, זו יריבה שנותנת את כל הלב".

חגיגות בפריז

זו התגובה של קיליאן אמבפה לפנדל המוחמץ של קיין

אשרף חכימי מוכן למפגש עם חברו הטוב אמבפה

המספרים

* צרפת היא אלופת העולם הראשונה תוצרת אירופה שמגיעה לחצי הגמר מאז גרמניה שעשתה את זה ב-1958. האלופה האחרונה הייתה ברזיל ב-1998, ואז היא הפסידה לצרפתים בגמר.

* צרפת מעולם לא הפסידה משחק במונדיאל בו הובילה במחצית: ניצחה 25 וסיימה פעם אחת בתיקו.

* צרפת עברה את חצי הגמר בשלוש הפעמים האחרונות (זכיות ב-1998 ו-2018, הפסד בגמר 2006) אחרי שהפסידה בשלוש הפעמים הראשונות שלה במעמד הזה: 1958, 1982 ו-1986).

* צרפת היא הראשונה אי פעם שמנצחת משחק במונדיאל למרות שני פנדלים שנשרקו לחובתה.

* אנטואן גריזמן הוא הצרפתי הראשון שמבשל פעמיים במשחק בשלבי הכרעה במונדיאל, מאז דומיניק רושטו שעשה את זה מול איטליה ב-1986.

* גריזמן גם הפך לשיאן הבישולים הבלעדי של צרפת עם 28 והשאיר מאחור את תיירי הנרי, אותו נישל במהלך הטורניר אוליבייה ז'ירו גם מתואר מלך השערים ההיסטורי.

* קיליאן אמבפה פתח בהרכב צרפת ב-10 משחקים במסגרת הגביע העולמי, וכולם הסתיימו בניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully