וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטי פייבוריטית, באיירן יצאה מהתמונה: המירוץ אחר יושקו גברדיול

גווארדיולה מוכן לשלם ללייפציג 100 מיליון יורו עבור השחקן המצטיין של נבחרת קרואטיה, מנצ'סטר יונייטד מציעה 95 מיליון יורו, צ'לסי 90

חגיגות בזאגרב: קרואטיה העיפה את ברזיל ועלתה לחצי הגמר/טוויטר

בעוד רוב התשבוחות בנבחרת קרואטיה הולכות לכיוונו של לוקה מודריץ' הבלתי נלאה, לאחת משתי הסנסציות הגדוות של הגביע העולמי יש עמוד תווך נוסף, שמספק מונדיאל לא פחות מרשים: יושקו גברדיול. בלמה האדיר של ר.ב. לייפציג היה מבוקש אצל אריות היבשת עוד לפני הטורניר בקטאר, אך כעת מחירו רק הלך וצומח - מה שלא מונע מהשמות הגדולים ביותר להמשיך במרדף אחריו.

לפי דיווחים באירופה, מנצ'סטר סיטי היא המובילה כרגע, ומוכנה להציע ללייפציג לא פחות מ-100 מיליון יורו עבורו - מה שיהפוך אותו לשחקן ההגנה היקר בכל הזמנים (השיא הנוכחי שייך להארי מגווייר - 87 מיליון יורו). מנצ'סטר יונייטד מוכנה לשלם 95 מיליון יורו וצ'לסי 90 מיליון יורו. גם ריאל מדריד עוקבת מקרוב, בעוד באיירן מינכן, שהוזכרה כמועמדת פעם אחר פעם, יצאה מהתמונה, לפי "סקיי ספורט".

לפי העיתונאי הגרמני פלוריאן פלטנברג, לייפציג לא מעוניינת למכור את התכשיט שלה - לא בחלון ההעברות הקרוב, וגם לא בקיץ. יש לציין שלגברדיול אין סעיף שחרור, אך ספק גדול אם קבוצתו תהיה מוכנה לסרב לכל כך הרבה הצעות קוסמות.

יושקו גברדיול, שחקן נבחרת קרואטיה. רויטרס
זה ילד זה? גברדיול/רויטרס

גברדיול, בסך הכל בן 20, גדל במחלקת הנוער של דינמו זאגרב ונמכר בקיץ 2021 לר.ב. לייפציג עבור סכום שכעת נראה כמו מחיר מבצע - 18.8 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully