וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוקו בטירוף מונדיאל: "כמעט 30 טיסות ייצאו מקזבלנקה לדוחא"

חברת הטיסה הלאומית של מרוקו תפתח במבצע חסר תקדים כדי להטיס בשלישי ורביעי את כל האוהדים למשחק חצי הגמר ההיסטורי נגד צרפת "ניצור גשר אווירי". 45 אלף מרוקאים צפויים להיות ביציעים, וגם: הסרטון של ואן חאל תומך במרוקאים

אוהדי נבחרת מרוקו מתפרעים בבריסל/יוטיוב

מרוקו בטירוף מוחלט בעקבות העפלת הנבחרת שלהם לחצי גמר המונדיאל ובהחלט אפשר להבין את זה. על פי הדיווחים האחרונים שמגיעים מקטאר, לא פחות מ-45 אלף מרוקאים יהיו ביציעים בחצי הגמר באצטדיון אל בית ביום רביעי, לעומת 4,000 צרפתים בלבד.

כעת מתברר שחברת הטיסה הלאומית של מרוקו - "רויאל אייר מרוק", החליטה לפתוח במבצע ענק שבמסגרתו היא תטיס כמעט 30 טיסות מקזבלנקה לדוחא ביום שלישי ורביעי כדי להעביר את כל האוהדים המרוקאים לאצטדיון.

"כדי לאפשר לאוהדים שלנו לתמוך בנבחרת ברגע השיא ההיסטורי שלה במונדיאלים, החלטנו ליצור גשר אווירי בין קזבלנקה לדוחא", נכתב בהודעה של חברת הטיסה. היוזמה הזו הגיעה לאחר שמוקדם יותר אוהדים של מרוקו התלוננו על הטיסות העמוסות יתר על המידה שיצאו מקזבלנקה בירת מרוקו לדוחא למשחק נגד פורטוגל ברבע הגמר.

אוהדי נבחרת מרוקו. JACK GUEZ/AFP, GettyImages
בטירוף מוחלט. אוהדי נבחרת מרוקו/GettyImages, JACK GUEZ/AFP

לואי ואן חאל תומך במרוקאים

לואי ואן חאל, מאמן נבחרת הולנד, הביע תמיכה בנבחרת מרוקו בסרטון שפרסם. המאמן בן ה-71, שנבחרתו הודחה כזכור על ידי ארגנטינה, אמר: "שלום מרוקנים יקרים, לבשתי חולצת פולו ירוקה. אתם יודעים למה, כי ירוק זה הצבע של מרוקו. אני מקווה שתגיעו לגמר. אריות האטלס, מברוק מגרב. יאללה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully