וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הגיע לארגנטינה פנדל מול קרואטיה? נוויל: "אין שום סיכוי"

עודכן לאחרונה: 13.12.2022 / 22:44

אלברס הוכשל על ידי השוער, ליאו מסי בעט פנדל רביעי (!) בטורניר, אבל גם מחוץ לקרואטיה רבים תהו: האם ההחלטה מוצדקת? הצביעו לסקר

רגע מעט שנוי במחלוקת אירע הערב (שלישי) בחצי גמר המונדיאל בין נבחרות ארגנטינה וקרואטיה בקטאר, עם פנדל שנשרק לזכות ארגנטינה. בדקה ה-32 חוליאן אלברס נשלח בכדור ארוך וניסה להקפיץ ולעבור את השוער הקרואטי ליבאקוביץ', שנתקל בו והכשיל אותו, אבל בספק אם בצורה מכוונת. השוער הקרואטי וגם קובאצ'יץ' שהביע את זעמו בפני השופט ספגו כרטיסים צהובים, אך הקרואטים מחו על ההחלטה.

מיד לאחר מכן ליאו מסי ניגש אל הנקודה הלבנה, בפנדל הרביעי שלו בטורניר (!), וירה ברגל שמאל אל הרשת העליונה כדי להעלות את נבחרת ארגנטינה ליתרון 0:1. היה זה שער חמישי של מסי בטורניר ו-11 במונדיאלים.

האם הגיע לארגנטינה פנדל מול קרואטיה?

פנדל ברור
לא היה כלום
גבולי, אבל החלטה מתבקשת
5913 משתתפים

על פי הפרשנים האנגלים ,אגב, ההחלטה ברורה. גארי נוויל טען בשידור ש"אין שום סיכוי שזה פנדל", איאן רייט אמר ש"הם אפילו לא בדקו ב-VAR, אין לי מושג למה, זה לא פנדל", ואילו רוי קין טען: "אני מסכים עם החברים. מבחינתי זה לא פנדל".

אגב, ארגנטינה הפכה לנבחרת שמקבלת הכי הרבה פנדלים בטורניר מאז 1978. שתי הנבחרות היחידות מלבד לארגנטינה שקיבלו ארבעה פנדלים בטורניר הן הולנד (1978) ופורטוגל (1966).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully