וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "יוצא דופן מה שעשינו היום. רצינו להגיע לגמר ועשינו זאת"

ארגנטינה עלתה לגמר והמאמן ליאונל סקאלוני לא הצליח לעצור את הדמעות מרוב התרגשות בסיום. הכוכב ששוב נבחר למצטיין: "ידענו שאנחנו לא נחשבים לפייבוריטים ואנחנו ניתן את הכל בשביל לזכות". לואיס סוארס פירגן: "כל העולם צריך לקום על רגליו ולהריע לך"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 13.12/ספורט1

נבחרת ארגטינה הובילה בכל משחקיה במונדיאל בקטאר, קרואטיה לעומתה פיגרה בכולן. הערב (שלישי) בחצי הגמר הראשון, זה הסתיים ב-0:3 מוחץ לאלביסלסטה שממתינה לכעת לראות מי תהיה יריבתה בגמר ביום ראשון - צרפת או מרוקו - אחרי עוד הצגה גדולה של ליאונל מסי והכוכב הצעיר חוליאן אלברס.

צפו בתקציר הניצחון של ארגנטינה על קרואטיה בדרך לגמר באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

מיד עם שריקת הסיום המאמן ליאונל סקאלוני פרץ בבכי ובמשך דקות ארוכות זלגו הדמעות מעיניו. המאמן לא היה היחיד שלא הצליח לעצור את התרגשותו מהעלייה לגמר וגם ליאונל מסי, שכבש ובישל - כרגע הוא מלך שערי המונדיאל בקטאר עם חמישה שערים ושלושה בישולים, מקדים את קיליאן אמבפה הצרפתי שישחק מחר מכיוון שהכוכב הצעיר כבש חמישה שערים ובישל שניים - עבר בין כל שחקני הסגל והצוות המקצועי, דאג לא לפספס אף אחד מהם והכל כדי להודות להם ברגע כה גדול עבור הארגנטינאים.

גם ג'יו לו סלסו, שהחמיץ את המונדיאל בגלל פציעה, הגיע לקטאר לפני חצי הגמר והצטרף לחגיגות של חבריו על כר הדשא.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
החגיגה הארגנטינית בעיצומה. ביום ראשון משחק הגמר/רויטרס

ליאונל מסי אמר בסיום: "מה אני מרגיש? המון, המון רגשות כרגע. אני מתרגש מכל מה שקורה. לראות את האנשים, את המשפחות - זה מדהים. אני לא יודע אם זה המונדיאל הכי טוב שלי, אבל אני נהנה מאוד כבר במשך תקופה ארוכה. אנחנו מאמינים בעצמנו ובטוחים ביכולתנו לאורך כל הדרך. אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים להשיג וביקשנו מכולם להאמין בנו גם אחרי ההפסד לערב הסעודית - רצינו להגיע לגמר ועשינו זאת".

עוד אמר מסי: "ארגנטינה פעם נוספת בגמר המונדיאל, תיהנו מזה. מה שהיה היום הוא באמת יוצא דופן, ואני שמח שהעם הארגנטינאי מאושר היום. אני מדמיין מה קורה שם וזה בטוח מטורף. ידענו שאנחנו לא נחשבים לפייבוריטים לזכות ואנחנו ניתן את הכל בשביל לנצח בגמר, הוכחנו את זה משחק אחר משחק".

מסי גם התייצב למסיבת העיתונאים ובה אמר: "אני מספיק חזק כדי להתמודד עם מה שקורה. יש כאן חבורה נהדרת של שחקנים ואנשים, חכמה מאוד שיודעת לסבול כשצריך ויודעת איך לקרוא את המשחק ואת הרגעים החשובים. מה שקורה כאן משוגע לחלוטין ומההתחלה אמרנו לארגנטינאים שיסמכו עלינו, כי ידענו מה אנחנו שווים. עכשיו ארגנטינה שוב בגמר המונדיאל".

הפרעוש בסיום קיבל בפעם הרביעית בקטאר את פרס השחקן המצטיין וכשנשאל אם לדעתו הגיע לשחקן אחר, ענה: "כולם היו טובים מאוד, אבל אם אני צריך לבחור אחד אז חוליאן (אלברס). היה לו משחק יוצא מן הכלל".

לואיס סוארס, חברו הטוב מהימים המשותפים בברצלונה ושבקטאר הודח עם אורוגוואי בשלב הבתים, פירגן באינסטגרם: "אתה לעולם לא מתעייף להראות לכולם שאתה השחקן הכי טוב בעולם. כל העולם צריך לקום על רגליו ולהריע לכל מה שהילד הזה נתן לכדורגל. חבר שלי, אתה מדהים".

ארגנטינה כבשה, האב חגג והילד מצא את עצמו מרחף באוויר

סקאלוני הנרגש הודה לעם הארגנטינאי לפני הכל: "אחרי ההפסד לערב הסעודית, כולם תמכו בנו והראו עד כמה הם מאמינים בנו, והרגשנו את זה. כולנו חיים את הנבחרת הזו, הצוות, האוהדים, כולנו סובלים כמו השחקנים ושמחים כמוהם. מי שלא ארגנטינאי לא יכול להבין את זה. הגשמנו חלום של כל ארגנטינאי ואנחנו חגגנו כי זה מרגש להעפיל לגמר המונדיאל. ואחרי שחגגנו, עכשיו שוב מתרכזים וחושבים רק על הגמר. אני חושב שהתוצאה לא משקפת, אבל כן הראינו עליונות. המשחק נפתח אחרי הפנדל והגיע לנו לנצח, אבל לא בתוצאה חד צדדית כזו".

מאמן ארגנטינה שיבח את מסי: "אני חושב שאין ספק שמסי הוא הטוב בהיסטוריה. זה נראה שאנחנו אומרים את זה מפני שאנחנו ארגנטינאים, אבל לא. בכל פעם שהוא משחק הוא מתעלה על משהו אחר. זאת זכות שהוא לובש את מדי התכלת-לבן שלנו".

ליאונל מסי, ליאונל סקאלוני. Richard Heathcote, GettyImages
כך נראה רגע של אושר. מסי וסקאלוני/GettyImages, Richard Heathcote

חוליאן אלברס הצעיר, שעם הצמד שלו היום במאזנו כבר ארבעה שערים במונדיאל הראשון שלו בגיל 22, הוסיף: "אני מאושר, זה ניצחון שהגיע לנו. אנחנו בגמר, זה מה שרצינו וכעת אנחנו ננוח ונתכונן למשחק ביום ראשון. אני בטוח שהמשפחה שלי כרגע בשיגעון, כמו כל המדינה. אנחנו נעשה את הכל בשביל העם הארגנטינאי".

ניקולאס טגליאפיקו, שפתח הערב בעקבות הכרטיסים הצהובים שצבר מרקוס אקוניה, אמר: "אנחנו מבקשים מהעם הארגנטינאי להמשיך לתמוך בנו ואנחנו רוצים להביא להם את הגביע ונעשה הכל בשביל זה. כשאנחנו מאוחדים, הכל יכול להיות. הלכנו באותה דרך כל הזמן ואנחנו ממשיכים ללכת אחרי החלום. זה מרגיש שיש כאן יותר ארגנטינאים מאשר בארגנטינה, זה פשוט מטורף. מה שלא יקרה, אנחנו נעשה את הכל בשבילם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully