וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונדיאל המוצלח יוביל למעבר? "חכימי חולם לחזור לריאל מדריד"

עודכן לאחרונה: 14.12.2022 / 19:50

בספרד טוענים כי מקורבים למרוקאי של פ.ס.ז' מעידים שהמגן מוכן לקצץ כדי לחזור למועדון בו גדל: "אין הרבה אוהדים יותר גדולים של ריאל ממנו". כל העדכונים לקראת חצי הגמר

שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים העפלה לגמר המונדיאל אחרי ניצחון 0:3 על קרואטיה/אינסטגרם

ארגנטינה הבטיחה את מקומה בגמר מונדיאל 2022 בקטאר עם הניצחון המוחץ 0:3 על קרואטיה, אבל מי תהיה יריבתה בקרב על גביע העולם? הערב (רביעי, 21:00) ייפגשו באצטדיון אל בית אלופת העולם צרפת והנבחרת המפתיעה של מרוקו בחצי הגמר השני.

בזמן שמרוקו כבר עשתה היסטוריה כשהפכה לנבחרת האפריקאית והערבית הראשונה שמעפילה לחצי הגמר, כעת היא רוצה לרשום סנסציה נוספת, אולי הגדולה בתולדות הכדורגל. אלא שיריבתה היא נבחרת צרפת ששואפת לשחזר הישג שבינתיים שייך רק לאיטליה (1934 ו-1938) ולברזיל (1958 ו-1962): זכייה שנייה ברציפות במונדיאל.

מעתה ועד שריקת הפתיחה, לפניכם כל העדכונים לקראת חצי הגמר השני בקטאר בין צרפת למרוקו.

19:45: האם הפריחה של אשרף חכימי במונדיאל תסתיים בקאמבק לריאל מדריד? על פי דיווח ב"רלבו" הספרדי, מקרובים למרוקאי של פריז סן ז'רמן טוענים כי הוא חולם לחזור לקבוצה בגדל, הוא מוכן לקצץ במשכורתו לשם כך ושאין הרבה אוהדים גדולים יותר של ריאל ממנו.

19:30: אדריאן ראביו ודאיו אופמקנו אכן לא כשירים, יוסוף פופאנה ואיברהימה קונאטה בהרכב לחצי הגמר. מנגד, מרוקו הפתיעה עם מערך של שלושה בלמים. לידיעת המשחק לחצו כאן

18:15: על פי דיווחים שמגיעים מהמחנה הצרפתי, גוברת הפסימיות לגבי שיתופו במשחק של אדריאן ראביו. קשר יובנטוס החולה פספס את האימון אתמול ועדיין לא מרגיש מספיק טוב כדי לפתוח. אם הוא אכן לא יפתח, יוסוף פופאנה קשר מונאקו יפתח במקומו.

אדריאן ראביו שחקן נבחרת צרפת חוגג שער. רויטרס
יחזור בזמן? ראביו חוגג שער נגד אוסטרליה/רויטרס

14:15: שערי אצטדיון אל בית ייפתחו בשעה 18:00 שעון מקומי, שעה מוקדם מהמתוכנן כדי למנוע לחץ על השערים ותקריות אפשריות.

13:10: מי שצפוי להמשיך על הספסל של דשאן הוא בנז'מן פבאר, שלא שיחק אפילו דקה מאז משחק הפתיחה של צרפת בשלב הבתים נגד אוסטרליה. לפי הדיווחים כעת, הסיבה לכך היא שלא שמע להוראות המאמן שביקש ממנו לא לעבור את קו החצי בשני מקרים שונים, ובכל זאת עלה להתקפה.

12:35: נואל לה גרה, יו"ר ההתאחדות הצרפתית, התראיים לערוץ "אירופה 1" ורמז ששני שחקני נבחרת צרפת שנמצאים בספק למשחק, הבלם דאיו אופמקאנו והקשר אדריאן ראביו, עשויים לשחק. "התרשמתי הבוקר שהשחקנים שלנו שהיו מצוננים או עם שפעת כבר מרגישים טוב". כזכור, השנים נעדרו מהאימון המסכם של צרפת, הבלם לא התאמן גם שלשום, לאחר שככל הנראה התקררו עקב השימוש הרב במזגנים בקטאר. אם אופמקאנו שסבל מכאבי גרון לא יפתח, צפוי לעלות במקומו איברהימה קונאטה. יוסוף פופאנה עשוי להחליף את ראביו שגם כן דווח כי התקרר וחש ברע.

12:20: כמו בכל משחקיה האחרונים של נבחרת מרוקו, באירופה מעלים כוננות מחשש למהומות הערב לאחר המשחק של "אריות האטלס". אחרי שכבר נרשמו הפרות סדר ורחובותיהן של ערים רבות באירופה הפכו לשדה קרב בניצחונות הקודמים של המרוקאים במונדיאל, בצרפת גויסו כ-10,000 שוטרים וכוחות ביטחון שנמצאים בכוננות לקראת הערב. יתרה מכך, שר הפנים הודיע כעת שבמידת הצורך ייעשה שימוש בכוח נוסף לאור העובדה שמרוקו תפגוש את צרפת והאירוע עלול להתקלח לתחילתה של מלחמת אזרחים. בפריז יוצבו כ-2,200 שוטרים והחשש הוא גם מפעילויות טרור בשל הצפי למאות אלפי צופים ברחובות העיר, בייחוד בשדרת שאנז אליזה.

11:30: "בהמשך להגבלות האחרונות שהוטלו על ידי הרשויות הקטאריות, רויאל אייר מרוקו (RAM) מצטערת להודיע ללקוחות על ביטול טיסותיהם המופעלות על ידי קטאר איירווייז" - כך הודיעה היום חברת התעופה הלאומית של מרוקו, ובכך הותירה אלפי אוהדים מקומיים עם כרטיס לחצי הגמר נגד צרפת - וללא טיסה.

ברויאל אייר הודיעו לאחר ההעפלה כי יעמידו 30 טיסות חדשות לטובת שינוע הקהל לדוחא, אך ב"גארדיאן" הבריטי דווח כי נקבעו 14 בלבד, וההודעה הנ"ל בישרה על ביטול שבע מתוכן. חברת התעופה הודיעה שתחזיר ללקוחות את כספם.

אוליבייה ז'ירו, חלוץ נבחרת צרפת. רויטרס
אצטדיון על שמו? אוליבייה ז'ירו/רויטרס

10:45: בעיתון הצרפתי "לאקיפ" פורסם שהחלוץ אוליבייה ז'ירו, שבמהלך המונדיאל בקטאר הפך למלך שערי נבחרת צרפת בכל הזמנים כשלזכותו כבר 53 שערים, עשוי בקרוב ליהנות ממחווה שרק הגדולים ביותר זכו לה - אצטדיון על שמו.

טור הקטנה, כיום בליגה החמישית בצרפת ומי שנתנה לו את הבמה במשך שנתיים להראות את עצמו בליגת המשנה בצרפת (בעונות 2008/9 ו-2009/10), בוחנת אפשרות לשנות את שם האצטדיון שלה ולקרוא לו על שמו של ז'ירו בן ה-36. מדובר בהצעה שמוביל אותה ראש עיריית טור לשעבר כריסטוף בושה, שבעברו גם כיהן כנשיא מארסיי. במדי טור הבקיע ז'ירו 38 שערים ב-69 הופעות ובזכות אותן שנתיים השתדרג למונפלייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully