וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבטח במשחק בין הולנד לארגנטינה "נפל מהקומה ה-8" והלך לעולמו

אחרי מותם של העיתונאים, הקטארים אישרו כי ג'ון קיבואה הקנייתי מת בעקבות פגיעה אנושה ברבע הגמר. אחותו: "רוצים לדעת מה קרה לו"

שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים העפלה לגמר המונדיאל אחרי ניצחון 0:3 על קרואטיה/אינסטגרם

עוד אירוע טראגי במונדיאל בקטאר. לאחר שהלכו לעולמם שני עיתונאים שהגיעו לסקר את גביע העולם ומת גם אזרח פיליפני שנפל מגובה רב ב-20 בנובמבר בזמן שביצע תיקונים במתחם בו התאמנה ערב הסעודית, היום (רביעי) נמסר כי מהגר עבודה נוסף קיפח את חייו בזמן העבודה במשחקי גביע העולם.

ההרוג הוא ג'ון קיבואה בן ה-24, מהגר קנייתי שעבד כמאבטח במשחקי גביע העולם ולטענת הקטארים "נפל מהקומה השמינית" באצטדיון בלוסייל במהלך המשחק בין ארגנטינה להולנד ברבע הגמר. קיבואה נפצע באורח אנוש והיה בסכנת חיים, אבל אחרי מאבק שנמשך שלושה ימים הלך לעולמו.

אצטדיון לוסייל, קטאר. רויטרס
"נפל מהקומה השמינית"/רויטרס

המעסיק של קיבואה בחברת האבטחה הוא מי שעדכן את משפחתו, שנותרה המומה מהחדשות ולא עודכנה מעבר לכך. בריאיון ל-CNN סיפרה אחותו שרק אמרו להם שג'ון נפל מהקומה השמינית: "אין לנו כסף כדי לעשות צדק, אבל אנחנו מאוד רוצים לדעת מה קרה לו".

ב-CNN אישרו כי השיגו מסמך רפואי שבו נכתב כי קיבואה טופל בטיפול נמרץ בבית החולים הכללי בדוחא לאחר שסבל מפגיעת ראש חמורה ומשברים בפנים ובאגן.

נזכיר כי בשנה שעברה פורסם ב"הגרדיאן" כי בסך הכל מתו כ-6,500 מהגרי עבודה מאז שקטאר הוכתרה רשמית בשנת 2010 למארחת המונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully