וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצוד בצרפת אחר הנהג שדרס למוות אוהד של נבחרת מרוקו

המשטרה מצאה את הרכב ויודעת את זהות הפוגע. משפחתו של הנער ההרוג: "קוראים להרגעת הרוחות, בוטחים במשטרה ובית המשפט"

התפרעויות בצרפת אחרי המשחק בין צרפת למרוקו במונדיאל 2022/יוטיוב

משטרת צרפת מנהלת מצוד אחר הנהג שדרס למוות נער בן 14 במהלך עימותים במונפלייה אחרי משחק חצי גמר המונדיאל בין צרפת למרוקו בו אלופת העולם ניצחה 0:2. בו באותו, ראש העיר מיקאל דלאפוס וגם משפחתו של הנער, איימן שמו, קוראים להרגעת הרוחות.

אתמול פרצו מהומות ברחבי ערים רבות באירופה, כמו אחרי כל משחק של נבחרת מרוקו במונדיאל 2022. במונפלייה נרשמו התנגשויות בין אוהדים של אריות האטלס לאוהדי נבחרת צרפת, כשכוחות המשטרה בתווך. באחד ממוקדי ההתפרעויות הרבים, כמה צעירים ניסו לתלוש דגל של צרפת מרכב, הנהג כנראה נבהל וברח בנסיעה מהירה תוך שהוא דורס את אחד מאותם אנשים. הוא נפצע, הובהל לבית החולים ושם נקבע מותו.

הנהג לא עצר ונמלט גם אחרי הפגיעה. ב"לה פריזיאן" סיפרו היום שהמשטרה מצאה את הרכב ויודעת מה זהות הנהג, אבל שהוא עדיין לא נעצר. החוקרים שוללים אפשרות שמדובר בפעולה של הימין הקיצוני וההנחה כרגע היא שהוא פגע באיימן תוך כדי ניסיון לברוח.

התובע של מונפלייה שמנהל את החקירה אמר: "אחרי ניסיון לתלוש לו דגל מהרכב, הנהג יצא ממסלול הנסיעה שלו באופן אלים ודרס נער בן 14. החקירה מתקדמת במהירות במטרה לתפוס את העבריין".

משפחתו של ההרוג פרסמה היום הודעה: "היעלמותו של איימן גורמת לנו ייסורים נוראיים. אנחנו רוצים להודות לכולם על ההודעות והניחומים. אנחנו קוראים להרגעת הרוחות ומביעים ביטחון מלא ברשויות, המשטרה ומערכת המשפט, שהעבריין ייעצר וייענש. דבר אחרון, אנחנו מבקשים מהתקשורת שתכבד את הפרטיות שלנו ותאפשר לנו להתאבל בשקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully