וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה נעדרו מאימון נבחרת צרפת, דמבלה: "לא מפחדים מהווירוס"

אלופת העולם נתקלת בקשיים בהכנות לגמר המונדיאל: וראן, קונאטה וקומאן חולים, טשואמני ותאו סובלים מפציעות קלות. במחנה חזרו להשתמש באלכוג'ל ומסיכות

פריז: אוהדי נבחרת צרפת חוגגים את העלייה לגמר מונדיאל 2022/רויטרס

ההכנות של נבחרת צרפת לגמר מונדיאל 2022 מול ארגנטינה רחוקות מלהיות אידיאליות. דידייה דשאן נאלץ להעביר את אימון הערב (שישי) ללא חמישה שחקנים, מתוכם ארבעה שפתחו בחצי הגמר נגד מרוקו. רפאל וראן, איברהימה קונאטה וקינגסלי קומאן נמצאים במסדר החולים בסגל של הטריקולור ופרט אליהם נעדרו מהאימון גם תאו הרננדז (חבלה בברך) ואורליאן טשואמני (חבלה בירך).

כזכור, בחצי הגמר מול מרוקו נדרשה צרפת להסתדר ללא דאיו אופמקאנו ואדריאן ראביו שהיו חולים. הבלם נכלל בסגל, אבל הקשר לא נסע למשחק עם אלופת העולם שהתגברה על החיסורים והעפילה לגמר עם 0:2. שניהם כבר כשירים והתאמנו כרגיל, אבל הווירוס עדיין מסתובב במחנה.

לכן, בצרפת מדווחים שבנבחרת החלו לנקוט באמצעי זהירות כמו מסיכות, כאשר המחלה או החיידק מתפשטים בסגל של הטריקולור. ב"לאקיפ" טענו שהסיבה להיעדרות של אופמקאנו וראביו היתה המיזוג שגרם להם להתקרר, בעוד שב"ביין ספורט" טוענים שהצרפתים סבורים בכלל שהם נדבקו משחקני אנגליה במהלך המשחק נגדה ברבע הגמר.

אנטואן גריזמן, הוגו לוריס עם אדריאן ראביו באימון נבחרת צרפת. רויטרס
לפחות הוא חזר להתאמן. אדריאן ראביו/רויטרס

עוסמאן דמבלה נשלח היום למסיבת העיתונאים והגיב לנושא: "אנחנו לא מפחדים מהווירוס. דאיו ואדריאן סבלו מכאבי ראש וכאבי בטן, הגנתי להם תה עם דבש וג'ינג'ר. אנחנו מקווים שכולם יהיו בסדר עד הגמר. ניגשתי לדאיו לשאול לשלומו כשהיה חולה בחדר והייתי עם מסיכה. אנחנו לא מפחדים, אבל נוקטים באמצעי זהירות".

טשואמני התייחס מוקדם יותר למצב ואמר: "אנחנו יותר זהירים עכשיו. יש יותר אלכוג'ל על השולחנות, אנחנו מקווים שכולם יהיו בריאים עד הגמר כי אנחנו רוצים את כל הכוח שעומד לרשותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully