וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארגנטינאים מכינים "דבר שלא נראה מעולם", אבל רבים תקועים ללא כרטיס

אוהדי האלביסלסטה עובדים על קבלת פנים חסרת תקדים לנבחרתם בגמר המונדיאל, אך חלק עוד תוהים: "לאן נעלמו הכרטיסים שחזרו מברזיל, פורטוגל ומרוקו?". בצרפת הדעות חלוקות: פריז לא תקרין את המשחק ברחובות עקב הפרת זכויות האדם של השלטון הקטארי

חולצה ענקית של ליאו מסי נישאת באוויר על ידי מסוק מעל עיר הולדתו רוסאריו בארגנטינה לפני חצי גמר המונדיאל/טוויטר

נבחרת ארגנטינה כבר התרגלה לכך שגם בקטאר היא משחקת בבית, כפי שהיה בהרבה מונדיאלים בעבר, וגם מאמן היריבה בגמר - דידייה דשאן הצרפתי, הודה שביציעים האלביסלסטה תיהנה מיתרון משמעותי במשחק שיתקיים מחר (ראשון, 17:00) באצטדיון לוסייל. אבל גם ביחס למופעים שסיפק הקהל הארגנטיני מדי משחק עד כה, קבלת הפנים שהאוהדים מכינים לליאונל מסי וחבריו אמורה להיות חסרת תקדים.

"אם הלך יילך טוב, יהיה משהו שלא נראה מעולם בגביע העולם", מספרים האוהדים הארגנטינאים לקראת הגמר. חלק מהדברים אמנם דורשים אישור של פיפ"א, אך במסגרת ההכנות מתוכננים: 7,000 דגלים בגודל בינוני עם הכיתוב "Vamos Seleccion (קדימה נבחרת)", כמעט 5,000 בלונים בצבעי תכלת-לבן שיפוזרו ביציעים, כמעט 3,000 צעיפים וגם דגלי פריסה שיימתחו מהיציעים העליונים לטבעות התחתונות.

בנוסף, הקהל הארגנטיני עובד על שלטים בהם יופיע הפרצוף של מסי עם משפט הקאלט "מה אתה מסתכל?", שאמר להולנדי ואוט וחהורסט אחרי רבע הגמר. ולא פחות חשובה, כמובן, הכמות: הצפי הוא שלפחות 45,000 אוהדים של אלופת דרום אמריקה יתמכו בנבחרתם מהיציע באצטדיון שמכיל כמעט 89,000 אלף מושבים, כאשר לפי הדיווחים, מעל 50,000 הגיעו לדוחא.

אוהדי נבחרת ארגנטינה. רויטרס
מתכוננים לטירוף שעוד לא נראה, אבל כולם ישיגו כרטיסים? אוהדי נבחרת ארגנטינה/רויטרס

במקביל, ישנם גם דיווחים על תלונות מצד מאות אוהדים ארגנטינאים, על מחסור בכרטיסים לגמר. רבים התקבצו מחוץ למשרד הכרטיסים של פיפ"א בקטאר אתמול, וטענו כי בפלטפורמות המכירה (ומכירה חוזרת) הרשמית אזלו הכרטיסים באופן תמוה: "ידוע לנו שחזרו המון כרטיסים מאוהדים של ברזיל, פורטוגל ומרוקו אחרי שהנבחרות שלהם לא הצליחו לעלות לגמר, אבל לא ידוע לנו לאן הכרטיסים האלה הלכו", סיפרו האוהדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוהדי נבחרת צרפת חוגגים בפריז. רויטרס
הגמר לא יוקרן ברחובות פריז. הקהל הצרפתי אחרי ההעפלה לגמר/רויטרס

בצרפת הטמפרטורות צפויות לרדת מתחת לאפס מעלות, אך גם בלי קשר לקור, בפריז לא יתקיימו מפגשי צפייה על מסכי ענק וזאת בהוראתה של ראשת העיר אן הידלגו. הסיבה: הפרת זכויות האדם וניצול העובדים מצד הרשויות בקטאר במסגרת בניית האצטדיונים למונדיאל.

יש לציין כי הדעות בנושא חלוקות, ובערים אחרות, כמו בשאטורו למשל, חושבים אחרת: "אי אפשר להעניש את הצרפתים על אירועים בינלאומיים שהם לא קשורים אליהם בשום אופן. זה הזמן לאחד את העם, ההזדמנויות לעשות כך הן נדירות, וגמר נגד ארגנטינה הוא אחת מהן. אצלי יהיה פאן-זון", הצהיר ראש המועצה ז'יל אברו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully