וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האוהדת הסקסית במונדיאל" נפרדת מקטאר - ועונה לביקורות

17.12.2022 / 20:55

מיס קרואטיה לשעבר הגיעה לגביע העולמי עם כ-450 אלף עוקבים, וסיימה אותו עם למעלה מ-3.2 מיליון: "אנשים חושבים שאני מושכת, ואין בזה שום דבר רע. רק רוצה לגרום להם לחייך"

איוונה נול אוהדת קרואטיה רוקדת את ריקוד היונה אחרי הניצחון על ברזיל/איוונה נול אוהדת קרואטיה רוקדת את ריקוד היונה אחרי הניצחון על ברזיל

לא מעט שחקנים הגיעו למונדיאל 2022 כאלמונים ועזבו אותו ככוכבים. דבר דומה אפשר להגיד גם על איוונה נול, שכבר הוכתרה כ"אוהדת הסקסית ביותר במונדיאל". מיס קרואטיה לשעבר התייצבה בקטאר עם 450 אלף עוקבים באינסטגרם, ועזבה את המדינה עם למעלה מ-3.2 מיליון עוקבים ברשת החברתית. במהלך שהותה, צברה כ-200 אלף עוקבים חדשים מדי יום.

כך היא חגגה את הגעתה לשלושה מיליון עוקבים

"כמות האנשים שאוהבים אותי ברחבי העולם כמעט שווה לכמות האזרחים במדינה שלי", אמרה ל"דיילי מייל" נול, שזכתה לתשומת לב משלל כלי תקשורת ברחבי העולם בשבועות האחרונים, לאחר שהגיעה למגרשים בלבוש חושפני במיוחד. "המונדיאל הזה היה מדהים, ואני עצובה שהוא נגמר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

"הגעתי לכאן עם כמה מאות אלפי עוקבים ואני עוזבת עם 3.2 מיליון, זה גורם לי לחייך", אמרה. במהלך הגביע העולמי, אינספור אוהדים ביקשו להצטלם איתה לסלפי, וחלקם אף הציעו לה נישואים. לטענתה, בחשבון האינסטגרם שלה חיכו גם הודעות ממספר כדורגלנים. "אני גאה בנבחרת שלי", אמרה נול בת ה-26. "אנחנו מדינה קטנה כל כך, אבל עם הצלחה ענקית. בשני מונדיאלים רצופים הגענו לחצי הגמר לפחות, ואני האוהדת הכי מפורסמת. אני נרגשת מהעתיד ושמחה שצברתי מעריצים בכל העולם".

ביום שישי האחרון קיבלה הזמנה לארוחת ערב חגיגית מהרשויות בקטאר, והפעם דאגה להתלבש באופן מעט מסורתי יותר:

אז מה צופן העתיד לאיוונה נול? ימים יגידו. הדוגמנית שנוהגת לחלק את ימיה בין זאגרב ומיאמי צפויה לקבל לא מעט הצעות בחודשים הקרובים, והיא כבר לא יכולה לחכות. "אני עושה חיים", אמרה. "אנשים חושבים שאני מושכת, ואין בזה שום דבר רע".

אמש הוסיפה וסיפרה: "כנראה שאנשים אוהבים אותי כי אני נראית טוב. לא התכוונתי להכיר כאן אף גבר, הכוונה שלי היא רק לגרום לאנשים לחייך. האוהדים שאני פוגשת אוהבים אותי, ועכשיו, כשאני הולכת למשחקים, החברים שלי לא רוצים לשבת איתי, בגלל כל המצלמות".

בתחילת הטורניר סיפרה נול כי הקטארים מאפשרים לה להגיע בצורה החושפנית הזאת לאצטדיונים. "הם אישרו לי ללבוש מה שאני רוצה", אמרה, והרגיעה רבים, "מעולם לא פחדתי שיעצרו אותי פה, אני גם לא חושבת שאני יכולה לפגוע במישהו אם אני הולכת בביקיני. ואם על זה מגיע מעצר, שיעצרו אותי". זה כמובן לא קרה.

השבוע פורסם שנול הבטיחה שאם קרואטיה תדהים את העולם ותזכה במונדיאל, היא תתפשט ותצטלם בעירום. חשבון הטוויטר המשעשע "Troll Football" צייץ אתמול "אנחנו לא נסלח לך על זה לעולם, מסי", על כך שקרואטיה הודחה - אבל למעשה נול הכחישה את הטענות האלו, והבהירה שאלו פייק ניוז: "לא אתפשט אם קרואטיה זוכה במונדיאל, אל תאמינו לשקרים", כך כתבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully