וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"עוצמה" של אמבפה מול ה"חוכמה" של מסי: "הקרב על הרומנטיקה של הכדורגל"

גמר המונדיאל יפגיש בין שני כוכבים מדור וסגנון שונה, ולדאנו מתפלל שה"הכדורגל של פעם" ינצח, בצרפת יודעים מי באמת ירוויח מזה

אוהדי נבחרת ארגנטינה חוגגים בקטאר עלייה לחצי גמר המונדיאל/רויטרס

גמר המונדיאל בין ארגנטינה לצרפת יפגיש בין שני כוכבי על, שכל אחד מהם רוצה לכתוב את שמו בספרי ההיסטוריה של הכדורגל באותיות זהב. אבל הדו קרב בין ליאו מסי לקיליאן אמבפה הוא לא רק על מורשת, אלא על פילוסופיה - או כך לפחות טוען חורחה ולדאנו, שחקן העבר האגדי של ריאל מדריד ונבחרת ארגנטינה.

"הדו קרב הזה מרתק מכל כך הרבה סיבות. זה אכן קרב בין העבר (מסי) לעתיד (אמבפה), אבל מבחינתי זה קודם כל קרב בין עוצמה לחוכמה. את הכדורגל העוצמתי והפיזי מסמל אמבפה, ואת הכדורגל החכם מייצג ליאו. הכדורגל שליאו משחק הוא זן נכחד, עולם הולך ונעלם. מול הטרנדים של עולם הכדורגל, גם ליאו לא באמת מסוגל להתמודד. בכדורגל של ימינו, האינטנסיביות היא חזות הכל".

לדבריו של ולדאנו, "אמבפה הוא הסמל המושלם של האבולוציה של הכדורגל. היום משחקין כדורגל של אתלטיות, של כוח, אנרגיות. הוא רץ ב-150 קמ"ש, ומקבל את כל ההחלטות הנכונות. זה דבר שעוד לא נראה בכדורגל. מצד שני, מה שמסי עושה במונדיאל הזה, בגיל 35, זה יוצא דופן. בזמן שהכדורגל משוחק על ספידים, ליאו משתלט על המונדיאל בהליכה. אני מתפלל שארגנטינה תנצח ושליאו יזכה בגביע העולמי, זה יהיה ניצחון הרומנטיקה, ניצחון של הכדורגל של פעם, שספק אם יחזור אי פעם".

מפוצלת קיליאן אמבפה, ליאונל מסי. FRANCK FIFE,ALFREDO ESTRELLA/AFP, GettyImages
הרבה יותר מדו קרב בין שני כוכבים. מסי ואמבפה/GettyImages, FRANCK FIFE,ALFREDO ESTRELLA/AFP

לצד ההתרגשות בארגנטינה והציפייה בצרפת, יש מי שמשוכנע שהמרוויחה הגדולה מהגמר המרתק היא בכלל קטאר. או ליתר דיוק פריז סן ז'רמן. "מבחינה שיווקית, הגמר הזה הוא התגשמות חלום עבור פ.ס.ז'. העובדה ששני הכוכבים של הקבוצה נפגשים לדו קרב כזה בגמר, יעשה לקבוצה שירות תדמיתי עצום לאורך זמן. זה יעזור להם להפוך את הקבוצה למותג עולמי", כתבו בתקשורת הצרפתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully