וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשרף חכימי הסתער על אינפנטינו, פיפ"א ניסתה למחוק את התמונות

עודכן לאחרונה: 18.12.2022 / 14:44

מגן נבחרת מרוקו זעם על השיפוט בהפסד לקרואטיה בקרב על המקום ה-3, נזף בשופט ולאחר מכן ביקר את נשיא פיפ"א. נציגי הארגון ביקשו מהעיתונאים למחוק את "הסצינה המביכה"

אוהדי מרוקו חוגגים ברבאט אחרי חצי הגמר, 14 בדצמבר 2022/דרור זמיר

אשרף חכימי זעם אתמול (שבת) בסיום המשחק שבו נבחרתו מרוקו הפסידה 2:1 לקרואטיה בקרב על המקום השלישי. המגן המצוין של פריז סן ז'רמן לא אהב את השיפוט שלטענתו קיפח את "אריות האטלס": מרוקו לא קיבלה פנדל למרות שטענה שנגיחה של יוסוף אל נאסרי פגעה ברחבה בידו של ברונו פטקוביץ', אבל השופט עבדולרחמן אל יאסים לא נענה לבקשה.

בסיום נראה חכימי הולך לעבר השופט ומבקר אותו, בזמן שחבריו מנבחרת מרוקות מרחיקים אותו מהמקום. לאחר מכן התברר שהמגן בן ה-24 לא נרגע, ודיבר עם נשיא פיפ"א ג'יאני אינפנטינו, שהיה על הדשא לטקס חלוקת המדליות, וביקר אותו על השיפוט.

יש לציין שעל פי הדיווח, חכימי דיבר "בצורה מנומסת" עם אינפטינו, בזמן שחבריו לנבחרת שוב הרחיקו אותו. "הוא עמד מאינפטינו, הצמיד את הפרצוף שלו אליו, ונזף בו על השופט", כתב עיתונאי רשת NOS טום אגברס, "זה היה כואב".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

על פי עיתונאי רשת SVT יוהאן קוקלסן, נציגי פיפ"א ניסתה "למחוק את התמונות והצילומים" של תיעוד המקרה כדי שלא תפורסם "הסצינה המביכה" של העימות בין חכימי לאינפנטינו. "נציגים שלהם ביקשו מאיתנו למחוק את הצילום", הוא סיפר בחיוך, "ברור שזה מביך עבורם, אבל נאיבי מצדם לבקש שהדבר לא ידווח, כאשר היו שם כ-10 עיתונאים שהיו עדים לזה".

חכימי עצמו התעקש לאחר מכן ש"כלום לא קרה, פשוט הייתי עצבני אחרי העימות בינינו, רציתי להתנצל בפניו על מה שאמרתי לו. אינפנטינו הוא חבר שלי ואני מכבד אותו מאוד, לא קרה כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully