וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצד ה"מכוער" של חגיגות ארגנטינה: מאחורי הקללות, ההתגרות והתנועה המגונה

עודכן לאחרונה: 19.12.2022 / 14:25

אמיליאנו מרטינס חגג בחדר ההלבשה עם "דקת דומייה לאמבפה המת", ונאלץ להסביר את התנועה המגונה שעשה בשידור חי. סרחיו אגוארו קילל את קמאבינגה, וגם שם התבררה הסיבה

אוהדי נבחרת ארגנטינה חוגגים בבואנוס איירס/מתוך יוטיוב

נבחרת ארגנטינה חגגה אל תוך הלילה את הזכייה שלה במונדיאל ובניגוד למשחק מול הולנד למשל, נראה על פני השטח שלא נרשמו עימותים יוצאי דופן עם הצרפתים ולא היו התגרויות מצד אלופת העולם הטרייה. אלא שלאחר המשחק התפרסם סרטון חגיגות חריג למדי של שחקני ארגנטינה שיצרו מעין רכבת, רקדו ו.. הטרילו את קיליאן אמבפה, חברו של מסי לפריז סן ז'רמן.

בסרטון שהפך להיות ויראלי ברשת החברתית, אפשר לשמוע את כל השחקנים שרים "דקת דומייה ל.." ואז ברגע השתיקה שלהם אמיליאנו מרטינס צעק "לאמבפה שמת!". לא ברור כיצד יגיב כוכב צרפת לסרטון הזה, שלפחות לפי הקטע שצולם, ליאו מסי חברו לפריז סן ז'רמן לא היה אחד מהשחקנים הצוהלים והמתגרים. יש לציין, אגב, שעל הדשא מרטינס ניגש לאמבפה וניחם אותו, לפני שלעג לו בחדר ההלבשה.

איך אמבפה יגיב לסרטון הזה?

קיליאן אמבפה מלך שערי מונדיאל עם 2022, עם אמיליאנו מרטינס השוער המצטיין, ליאונל מסי השחקן המצטיין. רויטרס
"אמבפה המת". אמיליאנו והפרובוקציה/רויטרס

כזכור, בשבוע שעבר מרטינס ביקר את אמבפה על כך שטען שהנבחרות האירופאיות מגיעות יותר מוכנות למונדיאל משום שהשחקנים משחקים ברמות הכי גבוהות באופן קבוע בניגוד לשחקנים מדרום אמריקה וזו הסיבה ש"תמיד הנבחרות מאירופה זוכות". מרטינס הגיב לדברים האלו של אמבפה ואמר: "הוא לא מבין בכדורגל".

מרטינס גם ספג ביקורת גדולה על התנועה המגונה שעשה בשידור חי, כאשר קיבל את פרס השוער המצטיין של הטורניר, והציב אותו על מבושיו, במחווה לא מכובדת. על כך נאלץ השוער להגיב: "עשיתי את זה כי הצרפתים שרקו לי בוז. איתי שחצנות לא עובדת".

מרטינס, שהוא חלק מהמפכה הגדולה המוצלחת של נבחרת ארגנטינה, ניצח בפעם השנייה בטורניר בפנדלים, אחרי הניצחון על הולנד. עם זאת, הוא ספג ביקורת על ההתנהגות שלו בפנדלים, כשעשה מלחמה פסיכולוגית לשחקני צרפת, והזיז את הכדור לטשואמני לפני הבעיטה שלו, שהחטיא. "המשחקים האלה שהוא עושה, אנחנו לא אוהבים לראות את זה", אמר הפרשן רוי קין על השוער הארגנטינאי, "אבל ברור שבגללו ארגנטינה פייבריטית בכל קרב פנדלים". כריס סאטון, פרשן נוסף, אמר: "הוא מתעסק להם בראש, השופט היה חייב להתערב, זה בלתי נסבל".

אמיליאנו מרטינס עם גביע השוער המצטיין, מונדיאל 2022. רויטרס
תנועה מגונה. מרטינס/רויטרס

אגוארו מקדיש לקמאבינגה ומקלל אותו

אם זה לא מספיק, קון אגוארו - שפרש מכדורגל אבל התלווה לנבחרת בקטאר - העביר את החגיגות בחדר ההלבשה בשידור חי בחשבון האינסטגרם שלו, "הקדיש" את הניצחון לאדוארדו קמאבינגה וקילל את הצרפתי. יש לציין שעל פי גולשים, קמאבינגה לא עשה שום דבר מיוחד לאגוארו - אלא השם שלו פשוט התחרז עם השיא המקניט ששר כדורגלן העבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully