וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי, מבקר קבוע בסלון שלנו: הטור של דני דבורין

20.12.2022 / 13:55

דני דבורין מסביר מדוע אוהדי כדורגל רבים רצו שקפטן ארגנטינה יניף את גביע העולם • והתשובה על כך דווקא די פשוטה • הטור של דני דבורין

נבחרת ארגנטינה חוזרת אחרי המונדיאל/עריכת וידאו: ניר חן

מדוע כל כך הרבה אוהדי כדורגל רצו שליאו מסי יזכה בגביע העולם? התשובה על כך פשוטה: זו מצידם הכרת התודה לשחקן שהעניק להם, זה שנים, מדי שבוע בשבוע, חוויות בלתי נשכחות ומיוחדות במינן.

קרוב לשני עשורים מסי הוא התגלמות הכדורגל המשובח. לא היה צורך להגיע למגרש כדי לראותו בפעולה. מה שהיה בלתי אפשרי בעבר הרחוק, ניתן לביצוע באמצעות הטלוויזיה שהכניסה את הגאון הארגנטינאי לכל בית, בכל פינה בעולם. לכל אוהבי המשחק הפופולרי ניתנה האפשרות הקלה להפוך אותו למבקר קבוע בסלון הבית. לראותו ממש מקרוב, ולא רק לקרוא עליו בעיתונים, או להסתפק בלראות את תמונותיו. לכן מסי הוא האיש המפורסם ביותר בתבל.

על יכולתו כפנומן של המשחק כבר אין צורך להרחיב. התמזל מזלנו שגם בתקופה שבה כרטיסי הכניסה למשחקים הגדולים עולים הון, מסי מופיע אצלנו על המסך יותר מכל כדורגלן אחר. השתדלנו לא להחמיץ אף משחק שלו: כך בהיותו שחקן ברצלונה, ואחר כך במדיה של קבוצת פריז סן ז'רמן, וכמובן עכשיו, בנבחרתו ארגנטינה.

גם העובדה שהודיע מלכתחילה שזהו המונדיאל האחרון שלו הייתה גורם חשוב ברצון לראותו מניף את גביע הגביעים של הכדורגל. אין צורך להיות אוהד נבחרת ארגנטינה, די בכך שהוא לבש את מדיה.

יותר לא נראה את מסי באירוע הכדורגל הכי חשוב הנערך אחת לארבע שנים. אולם בינתיים כן נמשיך ליהנות ממנו בנבחרת ובקבוצתו הצרפתית, שכנראה רכשה אוהדים נוספים, בזכות הרגע שבו הניף את גביע העולם.

ארון הפרסים שלו הוא מזמן עמוס לעייפה. משנוספה לו השבוע מדליית הזהב של משחקי גביע העולם, יכול ליאו מסי לומר: כבשתי כל פסגה אפשרית, דבר שלא כל אחד זוכה לו בחייו. השגריר הכי טוב של הכדורגל נמצא סוף סוף, עם פלה ומראדונה, ברשימת אלופי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully