וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכל זאת, איטליה

14.6.2004 / 20:45

וכשמדברים על ה'סקוואדרה אזורה' מדברים קודם כל על משחק הגנתי מייבש. הערב מול דנמרק זה נגמר ב-0:0 והשאלה היא עד לאן היכולת הזאת תביא את איטליה ביורו

אין מה לעשות, יש גם משחקים כאלה בכל טורניר כדורגל חשוב והערב כבר קיבלנו את התיקו 0:0 השני ביורו במשחק הפתיחה של בית ג' בין איטליה לדנמרק. נכון, זה היה משחק הרבה יותר טוב מהמשחק בין שוויץ לקרואטיה בזכות הנפשות הפועלות על המגרש, אבל זה עדיין היה רחוק ממה שציפינו מנבחרת איטליה וגם מאלופי אירופה לשעבר מדנמרק.

המערך ההגנתי של איטליה די עמד בציפיות, אבל ההתקפה כצפוי גימגמה. מהצד השני, דנמרק לחצה על השער של בופון והיו לה מספר הזדמנויות טובות, אבל השוער האיטלקי עשה את העבודה שלו מצויין ושלח את שתי הנבחרות עם נקודה אחת לכל אחת.

מעניין יהיה לראות איך מאמנה של איטליה ג'ובאני טרפאטוני מתכוון לטפל בהתקפה שלו, כי המשחק הבא מול שבדיה ב-18/6 אמור להיות אפילו קשה יותר. דנמרק תתמודד במשחק הבא שלה מול בולגריה.

תיאור המשחק

דנמרק עלתה למשחק בלי שום רגשי נחיתות ולחצה מצוין את האיטלקים בפתיחה. ההגנה האיטלקית, כמו שהגנה איטלקית יודעת, הצליחה לשמור על שער נקי.

בדקה ה- 12 הזדמנות ראשונה לאיטלקים, בעיטה חופשית של טוטי נהדפה טוב לקרן ע"י השוער הדני סורנסן. האיטלקים לא המשיכו ללחוץ והדנים שוב נטלו את היוזמה. ההגנה האיטלקית עשתה את העבודה כשנסטה וקנאברו הסתדרו ללא קושי עם אבה סאנד וג'ון דאל תומאסון, אלא שההתקפה האיטלקית בראשות ויירי וטוטי איכזבה. השניים התקשו להגיע למצבים טובים ואיתם גם אלסנדרו דל פיירו, שנעלם כלא היה. הדנים המשיכו לשלוט במשחק. דניאל ינסן הצעיר עשה ככל העולה על רוחו במרכז המגרש והותיר אחריו פעמים רבות מגן איטלקי המום, רק כדי לשלוח את הכדורים לידי השוער בופון. בדקה ה- 43 הגיעה ההזדמנות הגדולה של המשחק כשויירי מצא עצמו חופשי ברחבה מול סורנסן שהדף מצוין את הבעיטה של החלוץ האיטלקי, על הריבאונד השתלט זמברוטה וסורנסן שוב היה במקום כדי להדוף ולהוריד את הקבוצות להפסקה ללא שערים.

במחצית השנייה הדנים לא הרפו ושלחו שחקנים רבים לחלק המגרש האיטלקי אלא שההזדמנות הראשונה של המחצית השנייה הגיעה מן העבר השני כאשר טוטי הכניס כדור נהדר לזמברוטה שהחמיץ את השער. בדקה ה- 57 הגיעה שוב הזדמנות נהדרת לויירי ושוב סורנסון הדף נהדר את הבעיטה של החלוץ האיטלקי. האיטלקים ביצעו שני חילופים, קסאנו וגאוטוסו נכנסו למגרש אבל גם הם לא הצליחו להושיע את האיטלקים. החום הכבד (מעל 30 מעלות) השפיע על שתי הקבוצות שהיו עייפות וכבדות. טראפטוני סיים את מסכת החילופים שלו כבר בדקה ה- 68 כשהכניס את פיורה.

בדקה ה- 75 הגיעה ההזדמנות הגדולה של הדנים. קלאוס ינסן המחליף חדר לרחבה והעביר כדור מצוין לתומאסון שבעט חזק אך בופון התעופף והדף, על הריבאונד השתלט רומאדל שבעט לא טוב מזווית קשה ואיפשר להגנה האיטלקית להרחיק את הכדור. המשחק התקרב לסיומו כאשר שתי הקבוצות החלו לחשוב יותר על הגנה וכיצד לרדת מהמגרש עם נקודה אחת לפחות. בדקה ה- 84 שוב הדיפה נהדרת של בופון, הפעם מול הבעיטה של דניאל ינסן מ- 25 מטרים. בדקה ה- 88 טוטי הוכשל, 22 מטרים מהשער של סורנסן. טוטי עצמו לקח את הבעיטה החופשית ובעט גבוה מעל השער. השופט הרביעי סימן על שלוש דקות תוספת זמן בה לא קרה דבר, והמשחק הסתיים בתיקו 0:0.

הרכבים

הרכב איטליה: בופון; פאנוצ'י, נסטה, קנבארו, זמברוטה; פרוטה, זאנטי (גאוטוסו 56), קאמורנסי (פיורה 67), טוטי; ויירי, דל פיירו (קסאנו 63)

הרכב דנמרק: סורנסן; הלבג, לאורסן, הנריקסן, ינסן; רומדאל, פולסן (פריסקה 76), ינסן, יורגנסן (קנת פרז 72); תומאסון, סאנד (קלאוס ינסן 68)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully