וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטוגל עוד בחיים

16.6.2004 / 21:43

החדשות הטובות: המארחים ניצחו את רוסיה 0:2 והתאוששו מההפסד במשחק הפתיחה. החדשות הרעות: פורטוגל חייבת לנצח את ספרד במחזור האחרון בכדי לעלות לרבע הגמר

"אנחנו חייבים לנצח. זה משחק לחיים או למוות. אפילו חצי שער לעומת אפס יהיה טוב עבורנו. כל דבר מעבר לכך יהיה בונוס". אז כנראה שעבור לואיז פליפה סקולארי ה-0:2 שהושג היום מול רוסיה, שווה ערך לזכיה של ברזיל במונדיאל, לפחות.

טוב, אולי קצת הגזמנו, אבל פורטוגל, שעלתה ליתרון בשלב מוקדם של המשחק מהשער של מניצ'ה, הצליחה רק לקראת הסיום למנוע את התקפי הלב לאוהדים המקומיים, למרות יתרון שחקן שהיה לה לכל אורך המחצית השניה. עכשיו, אחת הנבחרות הכי מדוברות בקיץ ומי שרבים הימרו עליה כזו שתזכה ביורו הנערך בביתה, זקוקה נואשות לניצחון על ספרד, על מנת לעלות שלב על חשבון האחות הגדולה. ועוד לא דיברנו על רגשי הנחיתות שיש לפורטוגלים מול השכנים. יהיה חם, זה בטוח.

וואחאד בונוס

בדקה ה-7 היה זה כדור ארוך ושטוח של דקו הגאון, שמצא את מניצ'ה בתוך הרחבה. זה בעט חזק לפינה של אובצ'ניקוב והוריד את מד הלחץ הפורטוגזי כבר בפתיחה. אח"כ היו עוד קצת הזדמנויות של דקו ושל פיגו, אבל האירוע המרכזי השני של המחצית הראשונה, היה ללא ספק ההרחקה של אובצ'ניקוב בדקה ה-44.

פאולטה נשלח לעוד כדור ארוך ולמיאוץ מול השוער הרוסי. אובצ'ניקוב הקדים אותו, אבל בטעות או שלא בטעות, גם נגע בכדור בידו מחוץ לרחבה כשהוא האחרון בדרך של פאולטה לשער. השופט הנורבגי הוג ראה ובלי לחשוב יותר מדי, הוציא לשוער ספרטק את הכרטיס האדום.

במחצית השניה החליף סקולארי את כל ההתקפה. לאט לאט, סברוסה, פאולטה ואפילו פיגו, פינו את מקומם לנונו גומש, רונאלדו ורוי קושטה. זה עבד ולבסוף שני המחליפים האחרונים, סגרו עניין בדקה ה-88 עם 0:2 מוצדק באחת ההתקפות היפות שקיבלנו עד עכשיו ביורו. רוי קוסטה היה חתום על השער, רונאלדו על הבישול הגאוני בפאלש והפורטוגלים יכולים לפנטז על רבע הגמר, לפחות עד ליום ראשון בחצות (שעון ישראל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully