וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה נשארת בפורטוגל

21.6.2004 / 23:30

זה הלך ממש קשה ובהתחלה זה נראה ממש רע, אבל אנגליה ניצחה את קרואטיה 2:4 ושלחה את רוסו הביתה. תרשמו לפניכם, חמישי בערב, רבע גמר, אנגליה-פורטוגל

זה לא הלך קל מול קרואטיה שאף הוליכה עד לדקה ה-40, אבל אנגליה, שהשתחררה אחרי שער היתרון, עלתה לרבע הגמר עם הצגה. עד כאן החדשות הטובות עבור החוליגנים הנחמדים שנשארים בליסבון. והרי החדשות הרעות: הנערים ווין רוני וכריסטיאנו רונאלדו ישחקו לפנינו ביום חמישי בערב (21:30) כשאנגליה תפגוש את פורטוגל המארחת.

הכל השתנה עם השער של סקולס

האנגלים פתחו טוב ושלטו במרכז השדה בדקות הראשונות אבל אחרי ארבע דקות בלבד נגמרו כל התוכניות וההערכויות. רפאיץ הגביה כדור חופשי לרחבה, דיוויד ג'יימס הדף היטב אבל ההגנה האנגלית לא כיסתה טוב את ניקו קובאץ שהבקיע מקרוב, 0:1 לקרואטיה. האנגלים החלו ללחוץ והכדורים הלכו לווין רוני ומייקל אואן בחוד ההתקפה האנגלית. השניים הצליחו להטעות את מגני נבחרת קרואטיה עם המהירות שלהם אך לא הצליחו להבקיע. האנגלים המשיכו ללחוץ. בקהאם בעט כדור עונשין ולא עבר את החומה, רוני נגח מקרוב ובוטינה קלט. הקרואטים לא יצאו קדימה והזמינו את ההתקפות האנגליות. בדקה ה-40 ההתקפות נשאו פרי. בוטינה הדף כדור של אואן, רוני נגח את הריבאונד הכדור לפול סקולס שמשני מטרים נגח פנימה, 1:1. סקולס אגב, לא כבש שער בינלאומי כבר 45 משחקים. דקה לסיום המחצית רוני השלים את המהפך, סקולס החזיר לו בישול והחלוץ הצעיר, כוכב הטורניר עד כה, כבש את שערו השלישי בטורניר בבעיטה מ-20 מטרים, 1:2 לאנגליה.

רוני סגר עניין

קרואטיה הכניסה למגרש את איביצ'ה מורנר החלוץ במטרה חמצוא במהרה את שער השיוויון. האנגלים ניצלו את העלייה של הקרואטים קדימה ושלחו כדורים לאואן המהיר שכמעט הפתיע את בוטינה בדקה ה- 54 אך הכדור שלו חמק מעל למשקוף. הקרואטים, להזכיר היו חייבים שני שערים כדי לעלות לרבע הגמר, המאמן הקרואטי ערך את כל החילופים שלו עד לדקה ה- 67. ודקה אחרי החילוף האחרון וויין רוני נעץ עוד מסמר בארון התקוות של הקרואטים. אואן מסר לרוני כדור גדול ושלח אותו לאחד על אחד מול בוטינה. רוני לא התקשה לכבוש את השער השני שלו במשחק והרביעי שלו בטורניר, 1:3 לאנגליה.

שש דקות חלפו ואיגור טודור הפיח תקווה בקרואטים כאשר נגח כדור קרן פנימה, 2:3. עוד שש דקות חולפות, הקצב המדהים נמשך, למפארד התנהל עם הכדור וכבש את הרביעי של אנגליה בבעיטה מ-16 מטרים. 2:4 לאנגליה. הקרואטים התייאשו ואנגליה טיילה בדקות האחרונות לניצחון פנטסטי ועלייה לרבע הגמר מול פורטוגל.

אנגליה: ג'יימס, ג.נוויל, טרי, קמפבל, קול, בקהאם, למפארד (פ.נוויל 85), ג'רארד, סקולס (קינג 69), רוני (ואסל 70), אואן.

קרואטיה: בוטינה, סימיץ' (סרנה 67), ר.קובאץ (מורנאר 46), זיבקוביץ', טודור, בייליצ'ה, רוסו, נ.קובאץ', רפאיץ' (אוליץ' 54), פרשו, שוקוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully