וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה משחקת אלופת אירופה

27.6.2004 / 23:33

המחצית הראשונה היתה המשך לייבוש משבדיה-הולנד, אבל אחרי ההפסקה קיבלנו הצגה של בארוש ושות' בדרך ל-0:3 קלאסי ולמפגש מול יוון בחצי הגמר ביום חמישי הקרוב

בסוף עוד נאמין לבופון ולשאר המשייגנע מנבחרת איטליה. איך בדיוק דנמרק ושבדיה כבשו ביחד ארבעה שערים במשחק אחד? שבדיה עוד החזיקה מעמד עד לפנדלים, אבל דנמרק? אם היינו משחקים עד מחר ספק אם היו עושים משהו.

אבל למה לדבר על קבוצות שהן פאסה, במקום לדבר על קבוצות שהן העתיד. קחו לדוגמא את קרל פובורסקי, בחורצ'יק בן 18 שרץ על המגרש בלי הפסקה מחלק פסים ומבשל שני שערים. או יאן קולר, עוד בחורצ'יק בסדיר שעושה לחץ על כל המגרש בכל הדקות שהוא על הדשא. וחבל בכלל להכביר מילים על נדבד, שהאנגלים ידברו על רוני ועל פלה. שחקן כזה לא גדל אצלם בשלושים שנה האחרונות.

ביום חמישי החבורה הזו מגיעה למפגש מול הכבשה השחורה של המשחקים, נבחרת יוון. על הנייר נראה לנו שהצ'כים ימשיכו לקרוע רשתות, אבל עם נבחרת הבוזוקי אי אפשר כבר לדעת כלום.

מהלך המשחק

הצ'כים הראו את היכולת ההתקפית שלהם כבר בדקה העשירית כשיאן קולר נגח החוצה מסירה של קארל פובורסקי. זו היתה ההזדמנות המסוכנת הראשונה של אחת משתי הקבוצות ב-35 הדקות הראשונות של המשחק.

המחצית השנייה החלה ביתר אינטנסיביות מצד הצ'כים שעלו ליתרון בדקה ה-49 אחרי שיאן קולר הגבוה והמאסיבי עלה מעל ההגנה הדנית ונגח את כדור הקרן שהוגבה אליו לרשת.

דנמרק ניסתה להשוות אבל מילאן בארוש סיים את הסיפור תוך שתי דקות. בדקה ה-63 מצא פובורסקי את בארוש בכדור עומק לצד ימין של הרחבה וזה הקפיץ מעל סורנסן. בדקה ה-65 היה זה פאבל נדבד שממרכז המגרש שלח את בארוש בכדור עומק שחתך את ההגנה וקיבל קטנה קטלנית מחלוץ ליברפול מעל סורנסן. מכאן עד לסיום התנהל המשחק במרכז השדה, כשהצ'כים נהנים מכל דקה. הדנים הרבה פחות.

הרכבים

צ'כיה: פטר צ'ך, רנה בולף, תומאש אויפאלושי, מרטין ייראנק (זדנק גריגרה 39), מארק ינקולובסקי, תומאש גאלאשק, תומאש רוזיצקי, קארל פובורסקי, פאבל נדבד, יאן קולר, מילאן בארוש (מארק היינץ 70).

דנמרק: תומאס סורנסן, תומאס הלבג, מרטין לאורסן, רנה הנריקסן, קספר בוגלונד, תומאס גראבסן, כריסטיאן פולסן, ייספר גרונקיאר (דניס רומדאל 78), מרטין יורגנסן (פטר לובנקרנדץ 85), קלאוס ינסן (פטר מאדסן 70), יון דאל תומאסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully