וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאת אלופת אירופה, זאת?

4.7.2004 / 23:28

וואלכ, אם יוון לקחו גם אנחנו יכולים. רק תנו לנו מאמן גרמני, מישהו שייתן לו לעבוד וכמה שחקנים מוכשרים וקטן עלינו 0:1 על פורטוגל בגמר היורו

"אינדקסי" זה יהיה בסדר ביוונית. זאת גם המילה הכי פופולארית שם. ממש כמו אצלנו. הם קצת פרמיטיביים ושזופים, היוונים. בדיוק כמונו. מדינה מאד קטנה. וואלה, בדיוק כמונו. יש להם נבחרת כדורגל שמשחקת בכחול לבן, וואלה גם לנו יש. אבל זהו. כאן נגמר הדמיון. אה, יש גם את גליקריה. שלא ברור למי היא שייכת - נגיד שהיא בשותף.

נבחרת יוון עם 0:1 משמים כמו שרק מאמן גרמני יכול ללמד, עם הרבה אופי ונחישות ומוסר עבודה לקחה את היורו הזה בגמר מתסכל שהסתיים ב-0:1 לנבחרת הכי מאורגנת ויעילה באליפות. זה היה גמר איום ונורא שמזכיר משחקי עונה בתקופה שאברהם גרנט אימן קבוצות צמרת. אבל זה היה גמר שהפך את יוון לאלופת אירופה. אברהם ישב חודש ביורו. הוא יחזור משם עם המון מתנות לצופית וחברים. ומה אנחנו נקבל? חמישייה מצרפת בתור התחלה בתחילת ספטמבר, עת יכלו מוקדמות המונדיאל. אינדקסי, אברהם.

תיאור המשחק (הארץ)

בדקה ה-14 הגיעה ההזדמנות הטובה הראשונה של הפורטוגלים. מיגל פרץ עם הכדור לרחבה הפתיע בבעיטה, אבל ניקופולידיס הדף החוצה. עברו שתי דקות והיוונים הגיעו להזדמנות טובה שנחסמה על ידי ריקארדו.

היוונים החלו לשלוט במגרש. דקו ופיגו לא הצליחו לתפקד מול השמירה היוונית, ג'יאנקופולוס, וריזאס וחאריסטאס לא איפשרו שקט לריקארדו וחבריו בהגנה הפורטוגלית. הנבחרת המארחת גם איבדה את מיגל שנפצע והוחלף כבר במחצית הראשונה.

המחצית השנייה נפתחה בלחץ רצוף של הפורטוגלים. אבל שוב הגיעה התגובה יוונית. דקה 57 באסינאס מגביה כדור קרן. אנגלוס חאריסטיאס התגבר על קושטיניה וניצל יציאה גרועה של ריקארדו ונגח פנימה 0:1 ליוון.

פורטוגל ניסתה להגיב, יוון ניסתה להגדיל את התוצאה. רוי קושטה נכנס בפורטוגל כדי להגביר את המחץ. הלחץ הפורטוגלי גבר. ניקופולידיס הצליח לעצור את הבעיטות של קושטה וחבריו. בדקה ה-86 פרץ אוהד מהיציע וחדר לרשת, לזעם הפורטוגלים. הוא גם זרק דגל של ברצלונה לכיוונו של פיגו כמו רוצה לומר - מאז שעזבת את ברצלונה בשביל הכסף, גמרת את הקריירה יא לוזר.

פיגו ניסה לכבוש והכדור שלו היה ליד הקורה, קושטיניה נגח מעל לשער. המשחק נגמר. זאגוראקיס הניף את הגביע, יוון אלופת אירופה 2004.

פורטוגל: ריקרדו, מיגל (פאולו פריירה 43), אנדראדה, קארבליו, נונו ואלנטה, קושטיניה, מניש, פיגו, דקו, פאולטה, רונאלדו

יוון: ניקופולידיס, פייסאס, דלאס,קאפסיס, סייטארידידס, קאסטוראניס, זאגוראקיס, ג'יאנאקופולוס, באסינאס, חאריסטיאס, ז.וריזאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully