וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע במבצע

18.5.2006 / 15:14

רק חברה אחת הרימה את הכפפה ומציעה לצפות במונדיאל בחינם. בהוט יעשו לכם ג'סטה ויחלקו את מחיר החבילה ל-12 תשלומים

לפני שאתם מחברים אנטנה, או גונבים כבלים כדאי לזכור שתמיד ישנן קומבינות יותר פשוטות ואפילו חוקיות לצפות במונדיאל בחינם. למרבה הצער, הן מעטות.

אינטרנט זהב יוצאת במבצע, הכולל את חבילת שידורי המונדיאל ללא תשלום ללקוחות שיתחברו לאינטרנט המהיר במהירות 2.5 מגה ומעלה. מחירה של חבילת 2.5 מגה יעמוד על 69 שקל לחודש ול-3 מגה - 79 שקלים לחודש. כל החבילות בהתחייבות ל- 24 חודשים. חשוב לזכור כי כדי להנות מגלישה ברוחב פס של 2.5 מגה, צריך לשלם עשרות שקלים לבזק או להוט.

בגזרת הטלוויזיה הרב ערוצית, אין תחרות על ליבו של צופה המונדיאל. בשירות הלקוחות של הוט נאמר לנו כי כרגע אין מבצעים מיוחדים למונדיאל אך לדברי המוקדן "כנראה שבקרוב נצא בחבילות מוזלות". בדוברות הוט מכחישים את דברי מחלקת השיווק. לדבריהם מחיר חבילת המונדיאל עומד על 492 שקלים וניתן לחלק אותו ל-12 תשלומים. ביס לעומת זאת אין כלל מבצעים לקראת המונדיאל.

חשוב להדגיש כי מחיר חבילת המונדיאל עדיין לא סגור. ביום ראשון הממשלה אמורה לדון פעם נוספת בהצעתו של שר המדע, התרבות והספורט אופיר פינס להתיר פרסום בחברות הכבלים והלווין בחודש המונדיאל תמורת הוזלת מחיר החבילות.

גם ידיעות אחרונות יצא לפני מספר שבועות במבצע "צפייה חינם במונדיאל" אך במחלקת המנויים נאמר לנו שהמבצע הסתיים לפני שבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully