וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתונאי ארגנטינאי מת בברזיל לאחר ששודדים התנגשו בו עם רכב גנוב

טרגדיה במונדיאל: חורחה "טופו" לופס, שכונה "העיתונאי הכי קרוב לליאו מסי", יצא במונית ממסיבת העיתונאים של סאבלה לקראת חצי הגמר ומצא את מותו. סימאונה ואחיו של מסי ספדו לו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חורחה "טופו" לופס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל כבד ירד על עולם העיתונות בספרד וארגנטינה. העיתונאי המוערך חורחה "טופו" לופס, ארגנטינאי שעבד במונדיאל בברזיל עבור עיתון הספורט הספרדי "אס", כמו גם עבור העיתון הארגנטינאי "אולה" ותחנת רדיו ארגנטינאית, מת בתאונת דרכים בנסיבות טראגיות, מיד לאחר שיצא ממסיבת העיתונאים של אלחנדרו סאבלה, מאמן נבחרת ארגנטינה, לקראת משחק חצי הגמר. הוא הותיר אחריו שלושה ילדים.

לופס, ששעה קלה לפני מותו עוד פרסם את הציוץ האחרון שלו בחשבון הטוויטר, תמונה שלו יחד עם שני עיתונאים נוספים ומעליה הכיתוב: "מחכים לסאבלה", לקראת מסיבת העיתונאים המדוברת, היה במונית בסאו פאולו, בדרכו בחזרה למלון, כאשר רכב גנוב ובו שלושה צעירים, דהר ברחובות בניסיון לברוח ממכונית המשטרה שדלקה אחריו. בשעה 1:26 בלילה, הגנבים התנגשו בעוצמה במונית בה ישב לופס והעיתונאי עף מחוץ למכונית אל הכביש. מותו נקבע במקום. נהג המונית סבל מפציעה קלה בלבד בכתף ואילו שלושת הגנבים יצאו ללא פגיעות משמעותיות אף הם ומיד נעצרו על ידי השוטרים שרדפו אחריהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הציוץ האחרון. לופס מימין/מערכת וואלה!, צילום מסך

בת הזוג של לופס, עיתונאית בשם ורוניקה ברונטאי, שמסקרת אף היא את המונדיאל בימים אלה ושוהה בברזיל, קיבלה את ההודעה המרה וכעת גופתו תוטס לקבוצה בבואנוס איירס, שם התגורר. ב"אס" נכתב: "מותו של 'טופו' לופס הוא אכזרי מאוד ועצוב מאוד עבור כל משפחת העיתונות, הארגנטינאית והספרדית, כמו גם שחקנים רבים עמם היה בקשר טוב. המקצוע שלנו איבד כתב מהמעלה הראשונה, אחד הגדולים".

בספרד סיפרו כי לופס הגיע לראשונה לברצלונה ללוות את חאבייר סאביולה, כאשר הארנבון עבר למועדון הקטאלני ב-2001. לאחר מכן, הוא נותר בקשרים טובים עם מספר מכוכבי המועדון וביניהם אנדרס אינייסטה, צ'אבי ומעל כולם, בן ארצו ליאונל מסי. ב"אס" אף קראו לו "העיתונאי שהיה הכי קרוב למסי". התמונה בחשבון הטוויטר הייתה שלו יושב עם מסי לשיחה נינוחה בשדה כלשהו. בנוסף, הוא הקדיש זמן רב לסיקור מכריו באתלטיקו מדריד, דייגו סימאונה וחרמן בורגוס.

סימאונה אמר: "לא רק איבדנו עיתונאי נהדר, איבדתי אישית גם חבר יקר". רדאמל פלקאו: "חדשות עצובות מאוד. תנחומיי לורוניקה ולמשפחה". קלאודיו קאניג'ה: "טופו היקר, נוח על משכבך בשלום. אני שולח אהבה למשפחה. אני מתקשה להאמין למה שקרה לאיש עם הכי הרבה כריזמה שהכרתי".

הטרגדיה הנוכחית היא השנייה מסוגה במונדיאל. לפני כשבועיים בתו של העיתונאי הארגנטינאי מיגל פרננדס, מריה, נהרגה אף היא בתאונת דרכים בברזיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully