וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא כוחות: צרפת פתחה את ההכנות למונדיאל עם 0:2 קליל על אירלנד

אוליבייה ז'ירו (40) ונביל פקיר (44) כבשו לטריקולור במשחק חד צדדי בפריס. איטליה ניצחה 1:2 את ערב הסעודית בבכורה של מאנצ'יני, מריו באלוטלי חזר אחרי ארבע שנים וגם מצא את הרשת

שחקני נבחרת צרפת נביל פקיר, קיליאן אמבפה חוגגים. רויטרס
ההתקפה עושה את שלה. פקיר ואמבפה צוהלים/רויטרס

גמר ליגת האלופות סימן את סיומה של עונת 2018/19 בכדורגל האירופי והיום (שני) התחילו הנבחרות להתכונן להופעתן בגביע העולם ברוסיה. צרפת ממש לא התקשתה לגבור 0:2 על אירלנד בביתה, איטליה ניצחה בסנט גאלן 1:2 את ערב הסעודית.

שחקן נבחרת צרפת אוליבייה ז'ירו חוגג. רויטרס
ז'ירו חוגג/רויטרס

צרפת - אירלנד 0:2

הטריקולור עמוסי הכישרון נחשבים לבין הפייבוריטים ללכת עד הסוף ברוסיה, והם ממש לא התקשו לצלוח את המשוכה הראשונה שלהם ברצף משחקי ההכנה. החבורה של דידייה דשאן שלטה בהתמודדות הביתית ללא עוררין, שלטה בכדור 76 אחוזים מהזממן וניצחה 3:18 באיומים ו-0:8 בבעיטות למסגרת. האירים, שהודחו בפלייאוף, קיוו לנקום בצרפתים על ההדחה מיורו 2016 ואולי אפילו לשפר את התחושה הרעה מנגיעת היד של תיירי הנרי, שמנעה מאירלנד לעלות למונדיאל 2010, אבל זה לא היה כוחות. אוליבייה ז'ירו (40) ונביל פקיר (44) סגרו עניין עוד לפני ההפסקה - עבור חלוץ ליון זה היה שער ראשון בנבחרת אחרי שלוש שנים ושני בסך הכול.

דקה 22: נביל פקיר היה קרוב לראשון של צרפת, אך הבעיטה החופשית שלו חמקה ליד העמוד.

דקה 40: גול! צרפת עלתה ל-0:1 משער של אוליבייה ז'ירו, שדחק פנימה מקרוב. למעשה, הוא הצליח לשים את קודם לכן את הכדור מעבר לקו, אך צוות השיפוט לא ראה ואישר את השער רק לאחר הניסיון השני שלו.

דקה 44: גול! נביל פקיר בעט לעבר המסגרת, השוער קולין דוייל הגיע אב לצערו הדף את הכדור לשערו הוא. 0:2 לצרפת, שער ראשון לחלוץ ליון בנבחרת אחרי שלוש שנים ושני בסך הכול.

קיליאן אמבפה שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
מחצית ראשונה קלילה. קיליאן אמבפה/רויטרס
שחקני נבחרת איטליה חוגגים עם מריו באלוטלי. רויטרס
באלוטלי חוגג עם החברים/רויטרס

איטליה - ערב הסעודית 1:2

רוברטו מאנצ'יני יכול לסמן וי על הופעת הבכורה שלו כמאמן האזורי, שפגשו בסנט גאלן שבשוויץ את הנבחרת שמתכוננת להופעה בגביע העולם ולא התקשו לגבור עליה. כחלק מהיציאה לדרך חדשה בעקבות החמצת המונדיאל לראשונה אחרי 60 שנה, המאמן החדש העניק את סרט הקפטן ללאונרדו בונוצ'י ואת חולצת ההרכב לשני שחקנים שלא היו חלק מהנבחרת בארבע השנים האחרונות: מריו באלוטלי ודומניקו קרישיטו. החלוץ, שחיכה במשך זמן רב לשוב ללבוש את המדים הלאומיים, החזיר על הקרדיט כבר אחרי 21 דקות עם בעיטה יפה מחוץ לרחבה. אנדראה בלוטי החליף אותו במחצית השנייה ועשר דקות לאחר מכן הכפיל את היתרון בדחיקה מקרוב (69). הנבחרת של חואן אנטוניו פיצי, שתפגוש את רוסיה במשחק הפתיחה של המונדיאל, הצליחה לצמק מרגלו של יחיא אל-שהדי (72) בזכות טעויות של דוידה ספאקוסטה ושל ג'אנלואיג'י דונארומה.

דקה 21: גול! באלוטלי, שפתח לראשונה אחרי 1,434 ימים במדי הנבחרת, שלח בעיטה מדויקת כ-20 מטר מהשער וקבע 0:1 לאיטליה. ברוך השב.

דקה 69, גול! אנדראה בלוטי כבש את השני של איטליה, עשר דקות לאחר שעלה מהספסל במקום באלוטלי. הוא הגיע ראשון לכדור קרן, הנגיחה שלו נהדפה אך את הריבאונד הוא כבר הפך ל-0:2.

דקה 72, גול: דוידה ספאקוסטה איבד את הכדור, ג'אנלואיג'י דנארומה יצא הרחק מקו השער שלו ויחיא אל-שהרי ניצל את זה כדי לצמק ל-2:1 עבור הסעודים.

חואן אנטוניו פיצי מאמן ערב הסעודית. רויטרס
מאמן הסעודים, חואן אנטוניו פיצי/רויטרס

דרום קוריאה - הונדורס 0:2

הקוריאנים ניצחו במשחק הראשון מבין הארבעה שמצפים להם בתקופת ההכנה למונדיאל. הונדורס החזיקה מעמד 60 דקות, עד שיונג מין סון המצוין מטוטנהאם ירה מ-22 מטרים אל הרשת. המחליף סון מין מון הוסיף את השני בדקה ה-72.

יונג מין סון שחקן נבחרת דרום קוריאה. רויטרס
יוג מין סון חוגג/רויטרס

ניגריה - הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו 1:1

ניגריה עלתה למשחק ההכנה הראשון שלה בהרכב חצי משני שמטרתו הייתה, עבור המאמן הגרמני גרנוט רוהר, לקבל מושג לגבי מי יוכל לתפקד ברמה הגבוהה אותה הוא ידרוש ברוסיה. הסופר איגלס פגשו את נבחרת הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו ועלו ליתרון בדקה ה-15 הודות לשער של וויליאם טרוסט-אקונג, שחקנה של בורסאספור הטורקית. האורחים לחצו ומצאו שוויון בדקה ה-78 כשבן מאלאנגו המחליף איזן עם פנדל מדויק וקבע את תוצאת המשחק. שחקנה של הפועל באר שבע, ג'ון אוגו, נותר על הספסל ולא שותף.

שחקני נבחרת ניגריה חוגגים. רויטרס
שחקני ניגריה חוגגים את את היתרון/רויטרס

משחק נוסף:

טורקיה - איראן 1:2
לטורקיה: ג'נק טוסון (6, 50), לאיראן: אשקן דז'אגה (92, בפנדל).

שחקן נבחרת טורקיה ג'נק טוסון חוגג. רויטרס
צמד נאה. טוסון חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully