וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי מחמם מנועים: 0:4 קליל לארגנטינה על האיטי, שלושער לפרעוש

האלביסלסטה נפרדה מהקהל הביתי עם הצגה בבומבונרה מול היריבה החלשה, מסי כבש שלושער (17 בפנדל, 58, 66) ואגוארו נכנס כמחליף והוסיף (69). 0:2 לפרו על סקוטלנד, פרפאן וקואבה כבשו

רויטרס

15 ימים נותרו לפתיחת מונדיאל 2018, וההכנות בעיצומן. נבחרת ארגנטינה, אחת המועמדות לזכייה בגביע העולמי, קיימה הלילה (בין שלישי לרביעי) את משחק ההכנה הראשון שלה, כאשר נפרדה מהקהל הביתי בבואנוס איירס עם 0:4 קליל על נבחרת האיטי. פרו גברה 0:2 על סקוטלנד, גם כן במשחק ההכנה הביתי האחרון לפני היציאה לטורניר.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
פורטוגל החלה את ההכנה שלה עם 2:2 ביתי מול טוניסיה
אדיסון פלורס: "פרו נבחרת קשוחה, צריך לשחק חכם כדי לנצח אותנו"
היכן ישודרו המשחקים? מדריך השידורים המלא לקראת המונדיאל
ממוסקבה ועד קלינינגרד: הכירו את אצטדיוני מונדיאל 2018

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. רויטרס
ערב מרגש בבומבונרה. מסי/רויטרס
ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה חוגג עם סרחיו אגוארו. רויטרס
מסי חגג עם שלושער, גם אגוארו כבש/רויטרס
ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. רויטרס
ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה/רויטרס

ארגנטינה - האיטי 0:4

רגע לפני היציאה למחנה האימונים בברצלונה, שם ישהו מ-31 במאי ועד 8 ביוני, ליאונל מסי וחבריו נפרדו מהאוהדים באצטדיון בומבונרה עם ניצחון קליל, במשחק ההכנה הראשון מבין שניים שצפוי להם עד פתיחת המונדיאל, כאשר השני כמובן יהיה בטדי מול נבחרת ישראל ב-9 ביוני. שלא במפתיע, חורחה סמפאולי פתח בהתקפה עם ליאונל מסי, גונסאלו היגואין ואנחל די מריה, כשפאולו דיבאלה וסרחיו אגוארו ממתינים על הספסל.

המשחק התנהל כמובן בשליטה מוחלטת של האלביסלסטה, כשמסי נותן שואו לאוהדים ומאותת על כושרו הטוב לקראת פתיחת הטורניר עם שלושער. הראשון הגיע בפנדל בדקה ה-15 אחרי שג'יו לו סלסו הוכשל ברחבה, השני בדקה ה-58 עם דחיקה ברגל מימין מקרוב, והשלישי בדקה ה-66 עם סיום קליל מתוך הרחבה, אחרי עבודת הכנה מצוינת של כריסטיאן פאבון. שלוש דקות לאחר מכן סרחיו אגוארו, שנכנס כמחליף, הרשית גם כן אחרי מתפרצת וסיומת קטלנית ברחבה. עד הסיום מסי עוד ניסה כמה וכמה פעמים להשלים רביעייה אבל פספס מכמה מצבים קורצים, אבל כך או כך זה לא היה מבחן אמיתי, בעיקר כשההגנה של סמפאולי לא עומדת למבחן משמעותי.

מאמן נבחרת ארגנטינה חורחה סמפאולי. רויטרס
דיבאלה המתין על הספסל. סמפאולי/רויטרס
אוהדי נבחרת ארגנטינה. AP
האוהדים כבר על הגדרות/AP
אוהדי נבחרת ארגנטינה. AP
אוהדי נבחרת ארגנטינה/AP

פרו - סקוטלנד 0:2

כמו ארגנטינה, גם הפרואנים נפרדים מהקהל הביתי עם משחק הכנה בלימה, לפני היציאה למונדיאל הראשון שלהם מאז 1982. לימה קיבלה את פניה של הנבחרת בהתלהבות והתרגשות, וראתה את כריסטיאן קואבה (37, פנדל) והכוכב הגדול ג'פרסון פרפאן (47) משיגים ניצחון שנותן אופטימיות לקראת ההמשך, בעיקר בזכות מחצית שנייה דומיננטית. את שני השערים הקדישו הכובשים לקפטן פאולו גררו, המושעה בגלל פרשת הסמים.

שחקני נבחרת פרו כריסטיאן קואבה, אנדרה קאריו חוגגים. AP
טירוף בלימה. קואבה וקאריו חוגגים/AP

משחק נוסף

פנמה - צפון אירלנד 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully