"כשאלירן עובד יאמן, הוא יוכל לעשות חילוף בדקה ה-20"
קובי רפואה התייחס לראשונה לקטע הוויראלי בו הבעלים של בני יהודה נזף בו במחצית: "יכולתי לריב איתו או להגיד לו 'עוף החוצה', אבל זה צולם והיה יוצא רע לכולם. אם הייתי הולך במחצית, היו אומרים שנטשתי". האזינו לריאיון בתוכנית הספורט של 103fm
