וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד: "הנמכת ציפיות תעזור, אבל אין רע בלחלום"

נבחרת אנגליה מתחילה בהכנות למונדיאל 2014. הקפטן: "יש לנו כמות אדירה של כישרון. האוהדים רוצים שהצעירים ישחקו בלי פחד"

סטיבן ג'רארד, נבחרת אנגליה. GettyImages
רוצה להוכיח לכל הספקנים. ג'רארד/GettyImages

הליגה נגמרה, גמר הגביע מאחורינו ובאנגליה מגבירים את ההכנות למונדיאל שייצא לדרך בברזיל בעוד כשלושה וחצי שבועות. רוי הודג'סון והשחקנים שלו ייצאו למחנה אימון בפורטוגל ומשם ימשיכו למחנה נוסף במיאמי. לאחר מכן הם ימריאו לברזיל.

נבחרת שלושת האריות הוגרלה לבית קשה מאוד ביחד עם איטליה, אורוגוואי וקוסטה ריקה, וחלק מהפרשנים והאוהדים פסימיים. הקפטן סטיבן ג'רארד אמר: "אני חושב שלהנמיך את הציפיות זה דבר שיכול לעזור לנו, אבל אין כל רע בלחלום. גם אנחנו השחקנים, חולמים. אתה תמיד אומר לעצמך 'מה אם זה יקרה ונוכיח לכל הספקנים שאנחנו יכולים לעשות מונדיאל טוב?'".

בסגל של אנגליה מופיעים כמה שחקנים צעירים. למשל רוס בארקלי בן ה-20, לוק שואו (18) וחברו של ג'רארד לליברפול, ראחים סטרלינג (19). הקשר הוותיק אמר: "הם חבר'ה צעירים שסיימו עונה נהדרת. יש לנו כמות בלתי נגמרת של כישרון ואני חושב שכל האוהדים של הנבחרת רוצים לראות אותם מופיעים בלי פחד".

פרנק למפארד בן ה-35, השחקן הכי מבוגר בסגל, הוסיף: "בתור חבר יותר מבוגר ו-ותיק, אני נהנה להיות בחברת הצעירים. אני מקווה שהם ישחקו ללא חשש. יש לנו סגל טוב שמשלב בין ותיקים לצעירים. אני חושב שבשנים האחרונות ציפינו בקוצר רוח לצעירים שיבואו וירגשו אותנו".

פרנק למפארד, נבחרת אנגליה. GettyImages
"בשנים האחרונות ציפינו בקוצר רוח לצעירים שיבואו וירגשו אותנו". למפארד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully