וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריירה: "לברזיל יש את ההגנה הטובה בעולם"

נבחרת ברזיל התקבלה בתשואות ובמחאות עם הגיעה למחנה האימונים בסמוך לריו. עוזר המאמן: "אנחנו פייבוריטים לזכות"

ניימאר יחד עם פליפה סקולארי, נבחרת ברזיל. GettyImages
תראו מי הגיע לבקר. ניימאר עם סקולארי/GettyImages

16 יום בדיוק נותרו לשריקת הפתיחה לגביע העולמי, ונבחרת ברזיל - הנבחרת המדוברת והמתוקשרת ביותר בטורניר - סוף סוף החלה רשמית בהכנות. 23 השחקנים שנותרו בסגל הסופי של הסלסאו התכנסו אמש (שני) לראשונה בטרספוליס, המרוחקת כ-50 קילומטר מריו, שם ייערך מחנה האימונים האחרון.

כצפוי, התגובות להגעתם של השחקנים בברזיל היו אמביוולנטיות. עשרות אוהדים התקבצו בכניסה למחנה האימונים ועודדו את את השחקנים, אך מאות אחרים המשיכו את הקו התקיף מהתקופה האחרונה והפגינו במחאה על המיליונים שהושקעו בתכנון הטורניר, בעוד שהממשלה מזניחה את האזרחים. הפעם היו אלה מאות מורים שמחו על תנאי העסקתם. את השחקנים הקיפה טבעת של מאבטחים ואפילו הליקופטר, שגונן מלמעלה מפני המעריצים והמוחים.

מחאה של אזרחים מול האוטובוס של שחקני נבחרת ברזיל. GettyImages
המחאות נמשכות. שחקני נבחרת ברזיל בהגיעם למחנה האימונים/GettyImages

ניימאר היה האחרון להצטרף למחנה האימונים והתקבל בחיבוק על ידי המאמן פליפה סקולארי, כשגם מרסלו, שעדיין חוגג את הזכייה בליגת האלופות עם ריאל מדריד, הגיע באיחור קל. "המחאות? זו רק בעיה קטנה, אני משוכנע שכולם יתמכו בנבחרות ויעודדו אותה. אין מה לדאוג - אף אחד לא יהיה נגדנו", אמר עוזר המאמן קרלוס אלברטו פריירה. "אנחנו סומכים על השחקנים שלנו. רק תסתכלו על עליהם: יש לנו את חוליית ההגנה היקרה והטובה בעולם, יש לנו שחקנים נהדרים, חלוצים נפלאים. אנחנו לא מרגישים חובה לזכות בתואר, אבל אנחנו פייבוריטים. זו סיטואציה שונה מכל המונדיאלים הקודמים. אנחנו בבית, חייבים להקריב מעצמנו ולהסתכן".

במחנה הברזילאי משוכנעים שניימאר, שסובל מפציעה קלה, יחזור בדיוק בזמן למשחק הפתיחה מול קרואטיה. "הרופאים שלנו עושים את עבודתם נאמנה, לניימאר יש את כל התנאים. עצם העובדה שהוא שיחק 30 דקות מול אתלטיקו מדריד אומרת שהוא לאט לאט חוזר לעצמו", אמר עוזר נוסף של סקולארי, פלאביו מורטוסה.

"כבר אי אפשר לחכות יותר, אנחנו ממש רוצים שזה יתחיל", הוסיף השוער הוותיק ז'וליו סזאר. "ניקח את זה לאט לאט, את עשרת הימים הראשונים צריך להקדיש כדי להיכנס לעניינים. אחרי זה נרגיש מוכנים הרבה יותר".

עוד באותו נושא

שלא תגעגע לברצלונה: התיק של ניימאר במונדיאל

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת ברזיל דויד לואיז במחנה האימונים. GettyImages
דויד לואיז עובר בדיקות קפדניות/GettyImages
שחקן נבחרת ברזיל מרסלו. מתוך טוויטר, צילום מסך
טיסה - צ'ק. מרסלו בדרך לריו/צילום מסך, מתוך טוויטר
מחאה נגד אירוח המונדיאל של ברזיל. Victor Maryiama, GettyImages
ושוב מחאות/GettyImages, Victor Maryiama

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully