וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצרפת דווח שריברי יחמיץ את המונדיאל, דשאן הכחיש

מאמן נבחרת צרפת הגיב לדיווחים הסותרים באשר למצבו של הכוכב הפצוע: "אין שינוי בסגל, נקווה שישחק במשחק הבא"

פרנק ריברי עם אוהדי נבחרת צרפת. רויטרס
דיווחים סותרים. ריברי/רויטרס

האם עוד שם גדול נכנס לרשימה העצובה של כדורגלנים בכירים שיחמיצו את הגביע העולמי? בצרפת דיווחו הערב (ראשון) שקשר הטריקולור, פרנק ריברי, צפוי להיעדר מטורניר הגביע העולמי שייפתח ב-12 ביוני בברזיל. קשר באיירן מינכן סובל מכאבים בגב כבר מספר שבועות (פתח רק ב-18 משחקי העונה בבונדסליגה), וזו כבר תקופה ארוכה שבמדינה חוששים שהוא לא יהיה כשיר.

ריברי לא שיחק במשחק ההכנה של צרפת מול נורבגיה (0:4), כשהטרקולור יפתחו את הטורניר מול הונדורס ב-15 ביוני, וחמישה ימים לאחר מכן ישחקו מול שוויץ ומול אקוודור (25 ביוני). היום טענו בצרפת שההחלטה נפלה, וריברי לא יהיה כשיר למשחקים, אלא שהמאמן דידייה דשאן הבהיר: "אין כל שינוי בסגל של 23 השחקנים. אנחנו מקווים שריברי יהיה כשיר למשחק ההכנה הבא נגד ג'מייקה".

מחר, בכל מקרה, תתקבל ההחלטה הסופית, שכן זהו המועד האחרון שבו צרפת יכולה לפרסם את הסגל הרשמי למונדיאל, וחובבי הכדורגל בצרפת ובעולם כולו מצפים להודעה. כרגע נראה שריברי ייכלל בסגל, אך דשאן ייקח שחקן גיבוי לברזיל (רמי קאבלה או אלכסנדר לקאזט) שכן הוא יכול לבצע שינוי נוסף עד 24 שעות לפני המשחק הראשון במקרה של פציעה רצינית.

ריברי לא לבד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully