וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסגל הסופי של איטליה למונדיאל: רוסי בחוץ, קסאנו בפנים

מאמן האזורי החליט לנפות את חלוץ פיורנטינה וגם דסטרו, מאג'ו, פסקואל, ראנוקיה ורומולו נשלחו הביתה. אינסינייה בסגל

שחקני נבחרת איטליה אנטוניו קסאנו, ג'וזפה רוסי. רויטרס
צ'או, אנטוניו, שיהיה בהצלחה. רוסי וקסאנו/רויטרס

מאמן נבחרת איטליה צ'זרה פראנדלי פרסם היום (ראשון) את סגל הסקוודרה אזורה למונדיאל בברזיל והשם הבולט שייעדר מהטורניר הוא של ג'וזפה רוסי. באיטליה היה ספק גדול סביב זימונו של חלוץ פיורנטינה משום שהסקורר המצוין היה פצוע בברכו ולא שיחק חמישה חודשים, אך רשם קאמבק בשבועות האחרונים והספיק להבקיע שער עבור קבוצתו. בסופו של דבר הוא לא עבר את הסינון של פראנדלי ויקווה להיות חלק מהאזורי ביורו 2016. שם בולט נוסף שלא נכלל בסגל האיטלקי לברזיל הוא של חלוץ רומא המצוין מתיאה דסטרו.

גם המגן כריסטיאן מאג'ו (נאפולי) נופה ויחד עמו נשלחו לארץ המגף גם שחקני ההגנה מנואל פסקואל (פיורנטינה) ואנדראה ראנוקיה (אינטר). מהקישור ניפה פראנדלי את רומולו (ורונה). ריקרדו מונטוליבו הפצוע יחמיץ את המונדיאל לאחר שנפצע במשחק הידידות של איטליה נגד אירלנד. קשר מילאן סבל כבר בדקה השמינית מכניסה חריפה של ג'יימס פירס והוא סובל משבר בעצם השוקה, מה שיצריך ניתוח והיעדרות של חודשיים לפחות.

שחקן הנבחרת הצעירה של איטליה, מתיאה דסטרו. נמרוד סונדרס
יחזיק אצבעות מהבית. דסטרו/נמרוד סונדרס

הסגל המלא:

שוערים: ג'אנלואיג'י בופון (יובנטוס), מתיאה פרין (גנואה), סבלטורה סיריגו (פ.ס.ז).

הגנה: איניאציו אבאטה (מילאן), אנדראה ברצאלי (יובנטוס), לאונרדו בונוצ'י (יובנטוס), ג'ורג'ו קייליני (יובנטוס), מתאו דרמיאן (טורינו), מתיאה דה שיליו (מילאן), גבריאל פאלטה (פארמה),

קישור: אלברטו אקווילאני (פיורנטינה), אנטוניו קנדרבה (לאציו), דניאלה דה רוסי (רומא), קלאודיו מרקיזיו (יובנטוס), טיאגו מוטה (פ.ס.ז), מרקו פארולו (פארמה), אנדראה פירלו (יובנטוס), מרקו וראטי (פ.ס.ז).

התקפה: מריו באלוטלי (מילאן), אנטוניו קסאנו (פארמה), אלסיו צ'רצ'י (טורינו), צ'ירו אימובילה (טורינו), לורנצו אינסינייה (נאפולי).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ריקרדו מונטליבו שחקן נבחרת איטליה. רויטרס
כואב. מונטוליבו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully