וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבמה שלכם: בואו לתת פרשנות למונדיאל

הטורניר הענק בפתח ואנחנו רוצים לקרוא מה יש לכם להגיד. כיתבו לנו בקצרה את התובנות והרעיונות שלכם על המונדיאל ואנחנו נפרסם את המיטב באתר ובאולפן המיוחד. כל ההוראות בפנים

ליאונל מסי נבחרת ארגנטינה מול ניימאר נבחרת ברזיל. GettyImages
איך מנצלים הכי טוב את היכולות של מסי וניימאר?/GettyImages

המונדיאל בברזיל או-טו-טו יוצא לדרך ואף אחד לא יכול כבר לחכות. הנבחרות סוגרות את ההכנות, כולנו זוכים להזדמנות לראות אותן מתכוננות והתובנות, בהתאם.

עכשיו מגיע הצ'אנס שלכם. לתת דעה, לתת פרשנות, להראות לעולם שאתם מבינים הכי טוב, שאתם רואים מה הולך להיות. אז בואו לתת את הפרשנות שלכם לוואלה! ספורט.

מה צריך לעשות? לא הרבה. כל מה שעליכם לכתוב לנו זה איזו נבחרת אתם אוהדים במונדיאל הקרוב ואז, בשניים-שלושה משפטים (לא יותר מזה, תגובות ארוכות מדי לא יוכלו להיכנס), מה הדבר הכי חשוב שהנבחרת שאתם אוהדים צריכה לעשות כדי להצליח במונדיאל הקרוב.

הנה דוגמה:

אני אוהד של נבחרת יוון. הנבחרת חייבת לשחק עם סלפינגידיס ומיטרוגלו כשני חלוצי חוד. במצב כזה, מתפנה מקום באגפים ומשם יכולים להגיח מניאטיס וציוליס ולשנות לחלוטין את כל ההתקפה.

הפרשנויות הכי טובות ירוכזו לאורך השבוע הקרוב ואז יקבלו חשיפה, גם בידיעה שתעלה באתר וגם באולפן המונדיאל של וואלה! ספורט. כמובן שאם אתם מעוניינים, אתם יכולים לציין את שמכם המלא ולקבל את הקרדיט המגיע לכם על הפרשנות.

את התגובות והפרשנויות אתם יכולים לשלוח כטוקבקים לידיעה הזו, כתגובות בפייסבוק שלנו או בכל דרך אחרת שתמצאו.

הטקסט מנוסח בלשון זכר, אך פונה כמובן גם לנשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully