וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה למונדיאל: ברזיל הביסה 0:4 את פנמה

תשעה ימים לפני משחק הפתיחה מול קרואטיה, הסלסאו טיילו מול יריבה נחותה. ניימאר כבש (26) ובישל עם העקב להולק (46). דני אלבס (40) ו-וויליאן (73) הוסיפו. היריבה הבאה: סרביה

הפציעה מאחוריו. ניימאר/רויטרס

בעוד תשעה ימים בדיוק תפתח ברזיל את מונדיאל 2014 עם מפגש מסקרן מול קרואטיה בסאו פאולו. הערב, הסלסאו ערכו ניסוי כלים לפני אחרון והביסו בקלות 0:4 את פנמה החלשה. ניימאר כוכב ברצלונה פתח בהרכב של סקולארי והיה איש המשחק הזה עם שער בבעיטה חופשית אחרי 26 דקות אליו הוא הוסיף בישול נהדר עם העקב להולק עם פתיחת המחצית השנייה. דני אלבס כבש את השלישי עוד לפני המחצית ו-וויליאן שחקנה של צ'לסי כבש את הרביעי בדקה ה-73 אחרי מהלך קבוצתי נאה אותו החל ניימאר.

עבור הברזילאים זה היה ניצחון שמיני רצוף בהכנה מאז אותו הפסד מפתיע לשוויץ באוגוסט שנה שעברה. בעוד שלושה ימים תפגוש הנבחרת של סקולארי את סרביה למשחק ההכנה האחרון שלה, שיהווה עבורה מבחן רציני בהרבה לקראת המפגש מול קרואטיה ב-12 ביוני. בברזיל לא יתרגשו יותר מדי מהניצחון על פנמה הנמושה, אבל יכולים בהחלט להיות מעודדים מהכושר אותו הציג ניימאר שניצח על המקהלה בצהוב והוכיח שהפציעה אותה ספג לקראת סוף העונה בליגה הספרדית כבר נמצאת מאחוריו.

מהלך המשחק

דקה 1: ראול קרדוסו הוציא את המשחק לדרך לעיני אצטדיון מלא בגויאש.

דקה 25: גול! ברזיל עולה ליתרון ראשון ומי כבש? כמובן שניימאר. כוכב ברצלונה הוכשל כ-20 מטרים משער פנמה ולקח בעצמו את הבעיטה החופשית עם כדור מסובב לפינה הגבוהה. 0:1 לברזיל.

דקה 40: גול! ברזיל מכפילה את היתרון שלה עוד לפני ההפסקה בזכות שער נוסף של שחקן ברצלונה. דני אלבס קיבל כדור מחוץ לרחבה ובעט כדור שטוח לפינה ופנימה. 0:2 קליל לברזיל.

שחקן נבחרת ברזיל הולק חוגג. GettyImages
נהנה מבישול נפלא של ניימאר. הולק חוגג/GettyImages

דקה 46: גול! ברזיל פתחה בסערה את המחצית השנייה. ניימאר כובש השער הראשון בישל הפעם עם העקב כדור להולק שמקרוב בעט בקלות לרשת. 0:3 לברזיל.

דקה 52: כמעט השני של ניימאר. שחקן ברצלונה קיבל כדור מאוסקר מצד ימיו ובנגיעה הפציץ מקרוב אבל מקפארלן שוער פנמה הציל.

דקה 55: מצב ראשון לפנמה. רוברטו נורסה המחליף נגח מתוך הרחבה וז'וליו סזאר הדף בקושי לקרן.

דקה 73: גול! וויליאן כבש את הרביעי בסיומו של מהלך קבוצתי נהדר. ניימאר בנה את ההתקפה והכניס כדור למקסוול שהמשיך עם רוחב לשחקן צ'לסי. 0:4 לברזיל.

דקה 82: ארוע מעורר מחלוקת. הולק נגח למשקוף, גבריאל גומס הסיט את הכדור החוזר בידו. השופט שלף לו אדום אבל ביטל אותו בהתערבות הקוון שטען לנבדל עוד לפני כן.

הרכבים

ברזיל: ז'וליו סזאר, דני אלבס, דויד לואיז, דאנטה, מרסלו, ראמירס, לואיז גוסטבו, אוסקר, הולק, פרד, ניימאר.

פנמה: אוסקר מקפארלן, רומן טורס, קרלוס רודריגס, לאונל פאריס, רוברטו צ'ן, ארמנדו קופר, גבריאל גומס, אמילקר הנריקס, אלברטו קינטרוס, נלסון בראהונה, ניקולאס מוניוס.

שחקן נבחרת שוויץ סטפן ליכשטיינר חוגג עם חבריו. GettyImages
כבש גם מול פרו. ליכשטיינר/GettyImages

שוויץ - פרו 0:2

בעוד פחות משבועיים תפגוש הנבחרת של היצפלד את אקוודור במשחק הפתיחה שלה במונדיאל. הערב השוויצרים פגשו נבחרת נוספת מדרום אמריקה למשחק ההכנה האחרון שלהם לפני ברזיל והשיגו ניצחון מוראלי חשוב. סטפן ליכשטיינר המגן השוויצרי הנהדר של יובנטוס כבש את הראשון בדקה ה-78 עם נגיחה מדויקת אחרי בישול של ריקרדו רודריגס. ג'רדאן שאקירי קשרה של באיירן מינכן קבע את תוצאת הסיום עם בעיטה מרחוק אחרי שקיבל מסירה מדויקת מאילנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully