וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטוגל: עוד פציעה לרונאלדו, בספק גדול למשחק הראשון

בפורטוגל עדכנו שהכוכב סובל בין השאר ממתיחה בירך והוא עשוי להחמיץ את גרמניה. מכשף מגאנה בטוח: "אני אחראי לזה"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. GettyImages
מדינה שלמה עוקבת בדאגה. כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages

הפציעה של כריסטיאנו רונאלדו ממשיכה להיות הדאגה העיקרית של נבחרת פורטוגל, המתכוננת למונדיאל במחנה האימונים שלה בניו ג'רזי. לראשונה מאז החלו ההכנות, בנבחרת מסרו היום (רביעי) עדכון רשמי לגבי מצבו הרפואי של כוכב ריאל מדריד, שכרגע נמצא בספק גדול למשחק הראשון של פורטוגל במסגרת בית ז' של הגביע העולמי, מול גרמניה ב-16 ביוני בבאהיה.

הצוות הרפואי של פורטוגל עדכן כי המתיחה בשריר הירך האחורי, ממנה סובל רונאלדו בשבועות האחרונים, חמורה מכפי שחשבו תחילה ובנוסף יש לו דלקת בברך השמאלית. באימונים הקודמים נראה רונאלדו כשהוא מתקשה לתפקד ומוטרד מאוד ממצב שריר הירך, אך באימון האחרון דווח על שיפור.

למרות זאת, רונאלדו לא צפוי לשחק בשבת לפנות בוקר נגד מקסיקו, וככל הנראה גם לא נגד אירלנד, במשחק ההכנה האחרון של נבחרתו ביום שלישי הבא, מה שמעיב על סיכוייו להיות כשיר למפגש מול גרמניה.

שחקני נבחרת פורטוגל, כריסטיאנו רונאלדו, ראול מיירלש. רויטרס
גם הוא בספק. מיירלש עם רונאלדו/רויטרס

מי שמרגיש אחראי לפציעה של רונאלדו הוא רופא מכשף מגאנה, שתפגוש את פורטוגל בטורניר. מדובר בננה קוואקו בונסאם שכבר בחודש פברואר האחרון טען שרונאלדו יחמיץ את המונדיאל, וכעת אומר: "אני יודע איזו פציעה יש לו בדיוק. אני עובד על זה, אני רציני לגבי זה. בשבוע שעבר, חיפשתי ארבעה כלבים והשגתי אותם כדי להשתמש בייצור רוח מיוחדת בשם קהווירי קפאם.

"אמרתי כבר לפני ארבעה חודשים שאני אעבוד ברצינות כדי להשבית את רונאלדו מהמונדיאל או לפחות כדי למנוע ממנו לשחק נגד גאנה, והדבר הכי טוב שאני יכול לעשות הוא למנוע ממנו לשחק בגלל פציעה", המשיך המכשף בשלו. "הפציעה הזו לא יכולה להיות מטופלת על ידי שום אמצעי. הם לא יכולים באף מצב לזהות מה גרם לכך בגלל שזו פציעה רוחנית. היום זו הברך, מחר זה הירך וביום אחר זה יהיה משהו אחר".

בתוך כך, גם בטו, ראול מיירלש ופפה עוברים טיפולים כדי להגיע כשירים למשחק הראשון, אבל כולם דואגים קודם כל לרונאלדו. "אנחנו מקווים שהוא יהיה בכושר מספיק טוב כדי לשחק ולעזור לנבחרת", אמר נאני. "רונאלדו רגוע ומרגיש טוב, אבל אם הוא לא יהיה מסיבה כלשהי, מי שיחליף אותו יצטרך להגיע עם ביטחון כדי לעשות את העבודה".

קשה בלעדיו

רק 0:0 לפורטוגל מול יוון במשחק ההכנה הראשון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully