וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מענק הזכייה המטורף של נבחרת ספרד

שחזור ההישג מלפני ארבע שנים יסדר לכל שחקן 720 אלף יורו. ברזיל תסתפק ב-330 אלף וגרמניה ב-300. וגם: כמה יקבלו הנבחרות מפיפ"א?

דויד וייה נבחרת ספרד חוגג שער מונדיאל 2010. Laurence Griffiths, GettyImages
עלייה של 20 אחוז. דויד וייה/GettyImages, Laurence Griffiths

בזמן שבספרד מפנטזים על זכייה שנייה ברציפות במונדיאל, נראה שלפחות מבחינת ההתאחדות הספרדית הנפת גביע הולכת לעלות ביוקר. בספרד מפרסמים היום (חמישי) שמענק זכייה בגביע העולם יסדר לכל אחד מ-23 השחקנים בסגל של ויסנטה דל בוסקה סכום מטורף של 720 אלף יורו. מדובר בעלייה של 120 אלף יורו לשחקן בהשוואה למענקים שחולקו אחרי המונדיאל בדרום אפריקה.

אז כיצד מחולקים המענקים? העפלה לרבע הגמר תסדר לכל שחקן 72 אלף יורו, לחצי הגמר 180 אלף יורו והגעה לגמר תספיק לכל שחקן כדי לקבל 360 אלף יורו. זכייה בטורניר כאמור תסדר סכום כפול. לפני כחודש ערכו נציגי השחקנים, ובראשם איקר קסיאס וצ'אבי, מספר פגישות עם ההתאחדות הספרדית כדי להגיע לסיכום בנושא. רק לצורך ההשוואה, במונדיאל 2006 סכומי המענקים הגיעו ל-540 אלף יורו.

נבחרת ספרד היא שיאנית המענקים במונדיאל הקרוב. ברזיל המארחת למשל תחלק 330 אלף יורו לשחקן ובגרמניה יסתפקו ב-300 אלף יורו במקרה של זכייה.

חואן מאטה שחקן נבחרת ספרד. רויטרס
חווה כבר הכול. חואן מאטה/רויטרס

סכומי המענקים מתבססים בעיקר על הפרסים שמעניקה פיפ"א לזוכות. כל משתתפת מקבלת בסיומו של הטורניר לפחות 5.6 מיליון יורו על עצם ההשתתפות. הזוכה הגדולה של הטורניר תקבל 27 מיליון יורו, הסגנית מסתפקת ב-18 מיליון והנבחרת שתגיע למקום השלישי תרוויח 16 מיליון יורו. המקום הרביעי: 14.7 מיליון יורו והעולות לרבע הגמר יסיימו עם 6.6 מיליון יורו כל אחת.

ובינתיים חואן מאטה התראיין לקראת המונדיאל, ואמר: "אני בעניינים וגאה מאוד מכך שזכיתי בשני גביעי קונפדרציות, גביע העולם, אליפות אירופה וכעת אני עומד בפני מונדיאל נוסף. אני גאה להיות חלק מהתקופה הכי טובה בהיסטוריה של הנבחרת שלנו".

לקראת משחק ההכנה נגד אל סלבדור ביום שבת הוסיף קשר יונייטד: "אני מקווה שהנבחרת תיקח ב-100 אחוז רצינות את המשחק, כאילו שזה היה הגמר. במהלך השנים האחרונות היריבות של ספרד במשחקי הידידות הגיעו למשחקים כאילו מדובר במשחקים רשמיים. עכשיו אנחנו אלה שצריכים לעשות את זה כדי להתכונן למונדיאל. כמו בכל משחקי ההכנה, זה יאפשר לנו להמשיך ולהגיע למטרה שלנו. אנחנו מתאמנים קשה מאוד, גם בערב וגם בבוקר. בואו נקווה שלא יהיו פציעות, שנשחק טוב ונבנה את הביטחון שלנו לפני המונדיאל שזו המטרה של כל המשחקים הללו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully