וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: פורטוגל ניצחה בדקה ה-93, 3:4 ליפן

הסלסאו חגגו מול מקסיקו 0:1 משער של ברונו אלבש, קייסוקה הונדה כבש צמד מול זמביה. 0:1 לקרואטיה על אוסטרליה

ברונו אלבש שחקן נבחרת פורטוגל חוגג. AP
הוסיף מוראל למחנה הפורטוגלי. ברונו אלבש/AP

חמישה ימים בלבד לפני שהדבר האמיתי מתחיל, נערכו הלילה (בין שישי לשבת) שישה משחקי הכנה נוספים ובמוקד עמד הניצחון של פורטוגל 0:1 על מקסיקו משער בתוספת הזמן של ברונו אלבש. יפן ניצחה במשחק הפכפך 3:4 את זמביה. קרואטיה רשמה ניצחון 0:1 על אוסטרליה, אבל צריכה להיות מוטרדת מהפציעות של דניאל פריאניץ' ואדוארדו דה סילבה. קולומביה אמנם הביסה 0:3 את ירדן, אבל גם היא מוטרדת: הקשר אלדו ראמירס נפצע באימון, וכמו רבים וטובים אחרים, גם הוא מחוץ למונדיאל. אלקין סוטו או מקנלי טורס יזומנו במקומו.

מקסיקו - פורטוגל 1:0

שתי הנבחרות שמועמדות באופן טבעי להגיע לשלב הנוקאאוט נפגשו הלילה במסאצ'וסטס. פורטוגל שעד המשחק הזה סיימה ב-0:0 מול יוון במשחק ההכנה היחיד שלה רשמה ניצחון מעודד גם אם היכולת לא ממש הייתה בשמיים. כריסטיאנו רונאלדו שפצוע ונמצא בספק לקראת המשחק הראשון מול גרמניה נותר בחוץ. גם ראול מיירלש ופפה הפצועים לא שותפו.

מקסיקו, שמתכוננת למשחק הראשון מול קמרון ביום שישי הבא רושמת הפסד שני ברציפות אחרי שנכנעה גם לבוסניה, אבל בהחלט יכולה להיות מעודדת מהיכולת שהציגה. מקסיקו שלטה במשחק במחצית השנייה, אבל בתוך תוספת הזמן כדור חופשי של ז'ואאו מוטיניו מ-35 מטר מצא את הראש של ברונו אלבש שהמשיך פנימה אחרי שהקדים את השוער גיירמו אוצ'ואה.

ההזדמנות הגדולה של המשחק הגיעה עוד לפני כן במחצית השנייה כאשר הקטור הררה סחט שתי הצלות מצוינות מאדוארדו. פורטוגל תפגוש ביום שלישי למשחק הכנה נוסף את אירלנד באצטדיון בניו ג'רזי.

וייריניה שחקן נבחרת פורטוגל נפצע. AP
דקות של חרדה עברו כשהוא שכב על הדשא. וייריניה/AP

יפן - זמביה 3:4

יפן רשמה ניצחון שלישי במשחקי ההכנה לקראת תחילת המשחקים ורגע לפני המפגש מול חוף השנהב, הנבחרת של אלברטו זאקרוני יכולה להיות מעודדת מעצמה. דווקא הזמבים שיראו את המונדיאל מהבית פתחו טוב יותר את המשחק וכבשו שני שערים מפתיעים באצטדיון ריימונד ג'יימס בפלורידה כאשר כריס קטונגו (9) וניית'אן סינקלה (29) הבקיעו. קייסוקה הונדה המצוין צימק בפנדל (40) לפני ששינג'י קגאווה (74) ועוד אחד של הונדה כעבור דקה הפכו ל-2:3 לזכות יפן. ואז הגיעו שני שערים דרמטיים: לובמבה מוסונדה (89) איזן ל-3:3 אבל שער ניצחון נהדר של יושיטו אוקובו מבישול של טושיהירו אויאמה העניקו ליפן את הניצחון.

שחקני נבחרת יפן חוגגים. AP
עשה את שלו. הונדה חוגג עם החברים/AP

קרואטיה - אוסטרליה 0:1

הנבחרת של ניקו קובאץ' עם ניצחון שני במשחקי ההכנה מול האוסטרלים שמתכוננים למשחק הראשון הקשה בבית המוות מול צ'ילה. השתיים הגיעו לאצטדיון בסלבדור כאשר במהלך המחצית הראשונה שתי הנבחרות לא הגיעו למצבים מסוכנים. מי שהיה אחראי לשער הניצחון של הקרואטים היה ניקיצה ילאביץ' (58) כאשר שחקנה של האל קיבל מסירה בתוך הרחבה וירה מקרוב מול מאט ריאן. קרואטיה מסיימת את המשחק עם מעט חששות לאור פציעותיהם של דניאל פראניץ' שהוחלף בגלל פגיעה בקרסול, ואדוארדו דה סילבה שנפגע ברגלו הימנית והוחלף 11 דקות לסיום.

ניקיצה ילאביץ' שחקן נבחרת קרואטיה. AP
בשבוע הבא המבחן יהיה כבר קשה הרבה יותר. יאלביץ'/AP

יוון - בוליביה 1:2

אחרי שלא הבקיעה בשני משחקי ההכנה אותם סיימה ב-0:0 מול פורטוגל וניגריה, שהשלימו ארבעה משחקים רצופים ללא שער זכות, אלופת אירופה מ-2004 סוף סוף שמה קץ לבצורת. זה קרה מול היריבה הדרום אמריקאית שרשמה משחק מספר 11 ברציפות ללא ניצחון. בדקה ה-12 הגיעה יוון להזדמנות מצוינת כאשר תאופניס גקאס החמיץ. השער הראשון של יוון אחרי 358 דקות הגיע בדקה ה-21 כשפנאיוטיס קונה קיבל מדימיטריס סלפינגידיס והבקיע מעשרה מטרים. יוון שלטה גם בפתיחת המחצית השנייה והוסיפה שער נוסף כאשר חוסה הולבאס (54) בעט כדור קרן שהגיע לראש של קוסטאס קצוראניס וזה נגח פנימה. בוליביה צימקה בדקה ה-70 כאשר המחליף רודי קרדוסו הבקיע מ-30 מטר.

קולומביה - ירדן 0:3

קולומביה, שתפגוש במונדיאל את יוון, חוף השנהב ויפן, השיגה ניצחון ראשון במשחקי ההכנה אחרי ה-2:2 מול סנגל. השתיים נפגשו באצטדיון בבואנוס איירס ושלוש דקות לסיום המחצית הראשונה חאמס רודריגס הבקיע בפנדל את שער היתרון. חואן קואדרדו (83, פנדל) ופרדי גוארין (89) השלימו.

קוסטה ריקה - אירלנד 1:1

לפני המפגש בשבת הבאה מול אורוגוואי, קוסטה ריקה רשמה משחק הכנה שני בלי ניצחון. קווין דויל הבקיע את שער היתרון לאירים אחרי בישול של מארק ווילסון בדקה ה-18, אבל השוויון הגיע בפנדל של סלסו בורחס בדקה ה-64.

שחקני נבחרת יוון חוגגים. AP
חגגו לראשונה אחרי 358 דקות. שחקני נבחר יוון חוגגים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully