וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי כבש ב-0:2 של ארגנטינה על סלובניה, לוקאקו נפצע

האלביסלסטה ניצחו במבחן האחרון לפני ברזיל. אלברס כבש שער בכורה (11), מסי עלה כמחליף וחגג (76) שער 38 במדים הלאומיים. לוקאקו צלע החוצה ב-0:1 של בלגיה על טוניסיה, 0:2 לספרד על אל סבלדור

הנה הוא כובש/רויטרס

בעוד תשעה ימים תפתח ארגנטינה את הופעותיה במונדיאל 2014 עם משחק מסקרן מול בוסניה והערב (שבת) האלביסלסטה ערכה את ניסיו הכלים האחרון שלה עם 0:2 קליל על נבחרת סלובניה. אחרי שהביסה ללא קושי 0:3 את טרינידד וטובגו בליל חמישי, הנבחרת של סאבלה פגשה יריבה קשוחה יותר.

המאמן העלה הרכב משני לחלוטין וראה את ריקרדו אלברס מאינטר כובש שער בכורה לנבחרת כבר אחרי 11 דקות. במחצית השנייה סאבלה הכניס את כל התותחים הכבדים שלו שחברו לשער השני. די מריה הכניס את אגוארו שמצא את מסי וכוכב ברצלונה התכבד בשערו ה-38 במדים הלאומיים ובראשון שלו מאז ספטמבר 2013. ארגנטינה נראית מוכנה לברזיל אך במונדיאל, מול יריבות חזקות בהרבה, היא תצטרך יכולת שיא של כל כוכביה.

עוד הערב:

בלגיה ניצחה את טוניסיה 0:1, אבל ראתה את החלוץ המצוין שלה רומלו לוקאקו מדדה החוצה ומוחלף בדקה ה-90. קמרון ניצחה 0:1 את מולדובה משער ניצחון של אדגר סאלי. אלופת העולם ספרד ניצחה 0:2 את אל סבלדור, ויכולה לחגוג את העובדה שאף אחד לא נפצע. במפגש בין שתי נבחרות שיהיו במונדיאל ניצחה ארצות הברית 1:2 את ניגריה.

מהלך המשחק

דקה 11: גול! ארגנטינה עולה על הלוח מוקדם. ריקרדו אלברס שחקנה של אינטר קיבל כדור כ-25 מטרים מהשער, התקדם ומחוץ לרחבה בעט כדור שטוח ומדויק לפינה. 0:1 לארגנטינה.

דקה 13: מכת הפציעות נמשכת. לוקאס ביגליה שחקנה של לאציו נפצע והוחלף על ידי הוגו קמפניארו.

דקה 35: כמעט השני של ארגנטינה. מקסי רודריגס קיבל כדור מחוץ לרחבה ושלח פצצה אדירה שנהדפה על ידי שוער סלובניה למשקוף.

דקה 55: כמעט השני של אלברס. לאבצי עשה את כל העבודה וחטף כדור מהגנת אסטוניה. שחקן אינטר השתלט על הכדור ומזוית לא פשוטה בעט לפינה אבל השוער האסטוני הדף.

דקה 58: חילוף מרובע של סאבלה: מסי, אגוארו, די מריה וגאגו נכנסו, ריקרדו אלברס, פרננדו גאגו, מקסי רודריגס ואוגוסטו פרננדס יצאו.

דקה 76: גול! ארגנטינה מכפילה את היתרון שלה אחרי מהלך קבוצתי אדיר של שלושה כוכביה. אנחל די מריה הקפיץ כדור לסרחיו אגוארו שהמשיך למרכז ומצא את ליאו מסי שמהאוויר בעט פנימה את שערו ה-38 במדים הלאומיים. 0:2 לארגנטינה.

* זה היה שערו הראשון של ליאו מסי בנבחרת מאז הגול שלו מול פראגוואי בספטמבר 2013.

בלגיה מול טוניסיה, המגרש מלא ברד. רויטרס
מה הפלא שהמשחק הופסק/רויטרס

בלגיה - טוניסיה 0:1

עדנאן ינוזאי, הכוכב הצעיר והמבטיח של מנצ'סטר יונייטד, רשם את "הופעת הבכורה שלו" בנבחרת, אחרי שההופעה הקודמת שלו בוטלה על ידי פיפ"א כי מאמן הנבחרת עשה יותר חילופים מהמותר. היום הוא כבר חגג ניצחון לבלגים, אחרי שמחליף אחר, דריס מרטנס, כבש את שער הניצחון (89). המשחק הופסק בגלל ברד כבד, כשכדורים ענקיים בגודל כדורי פינג פונג מילאו את המגרש, אך הבלגים הצליחו להשלים את הניצחון אחרי שחודש. עם זאת, חגיגות הניצחון של בלגיה ספגו מכה, אחרי שהחלוץ רומלו לוקאקו יצא מהמגרש מדדה, ועורר חשש בנבחרת.

דריס מרטנס, חלוץ נבחרת בלגיה. רויטרס
ממשיכים לנצח. מרטנס/רויטרס

ספרד - אל סלבדור 0:2

דויד וייה כבש את השער הראשון רק בדקה ה-60, אחרי יכולת מנומנמת של אלופת העולם, ואחרי שססק פברגאס החמיץ פנדל. וייה הקדים את דייגו קוסטה, שיכול היה לכבוש בקלות את שער הבכורה שלו במדי ספרד, ולמעשה "גנב" לו את הגול, ובהמשך היה זה וייה שהשלים צמד (87) כשעצר יפה כדור ברחבה וכבש את שערו ה-58 (!) במדים הבינלאומיים.

פדרו, נבחרת ספרד, מול אל סלבדור. רויטרס
העקר שאף אחד לא נפצע. פדרו/רויטרס
אדגר סאלי, נבחרת קמרון. AP
שער ניצחון. אדגר סאלי/AP

קמרון - מולדובה 0:1

אחרי ה-2:2 המרשים מול גרמניה החזקה, קמרון המשיכה את היכולת הטובה שלה והשיגה ניצחון במשחק ההכנה האחרון שלה לפני המפגש מול מקסיקו במונדיאל. סמואל אטו כוכב הקמרונים קיבל הפעם מנוחה ולא נכלל בסגל. אדגר סאלי, חלוצה של לאנס הצרפתית כבש את שער הניצחון בדקה ה-30 אחרי בישול של בנג'מין מוקאנג'ו מנאנסי.

ג'וזי אלטידור שחקן נבחרת ארצות הברית מול ג'וזף יובו שחקן נבחרת ניגריה. AP
שבר בצורת. ג'וזי אלטידור/AP

ארצות הברית - ניגריה 1:2

האמריקאים השלימו ניצחון שלישי בשלושת משחקי ההכנה הסופיים שלהם למונדיאל עם עוד ניצחון מעודד. החדשות הטובות ביותר מבחינת יורגן קלינסמן הן שובו לכושר של ג'וזי אלטידור, שלא כבש במדים הלאומיים מאז דצמבר. בדקה ה-32 אלחנדרו בדויה היתל בהגנה הניגרית ומצא את פביאן ג'ונסון, שבישל לאלטידור את השער הראשון. בדקה ה-68 מייקל בראדלי שלח כדור ארוך לחלוץ סנדרלנד שמצא את עצמו באחד על אחד מול וינסנט אניימה, והשלים צמד פרטי. ביתרון של שני שערים קלינסון עבר למערך של שלושה בלמים, והניגרים ניצלו זאת כדי לצמק מפנדל של ויקטור מוזס בדקה ה-86.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully