וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ניימאר נפצע וצלע החוצה מאימון נבחרת ברזיל

רגעי חרדה עברו על מארחת המונדיאל, שראתה את הכוכב הגדול שלה מסובב את הרגל, בדומה למה שקרה למרקו רויס. על פי הערכות מוקדמות, הוא צפוי להיות כשיר למשחק הפתיחה

פקקי תנועה בעיר סאו פאולו בברזיל/צילום וקריינות: אורן יוסיפוביץ, עריכה: יותם בן דוד

בוידאו: שליחנו לברזיל אורן יוסיפוביץ על מכת הפקקים במדינה

פאניקה לא קטנה שררה הערב (שני) במחנה הנבחרת הברזילאית ולמעשה, בכל המדינה שתארח את המונדיאל, שייצא לדרך ביום חמישי הקרוב.

עשר דקות מפתיחת האימון של הסלסאו, בעיצומו של תרגיל פשוט בו שחקני הנבחרת התמסרו ביניהם בשתי קבוצות שונות, הכוכב הגדול ביותר של ברזיל לקראת הטורניר, ניימאר, דרך לא טוב על רגל ימין. כף רגלו של ניימאר הסתובבה עם המגע בדשא והוא נשכב ונאנק מכאבים.

צפו בפציעה של ניימאר באימון

כל השחקנים ואנשי הצוות התאספו מיד במקום והפרצופים המודאגים הבהירו שהם חוששים מהגרוע מכל, אולי משום שהפציעה הזו הזכירה במעט את זו שספג מרקו רויס, כוכב נבחרת גרמניה, שיחמיץ את הטורניר. בסופו של דבר, לאחר שניות חרדה ארוכות מאוד, הצליח ניימאר לקום וצלע החוצה בכוחות עצמו. על פי דיווחים, בהמשך הוא גם חזר לאימון, אולם בברזיל בוודאי יזהרו כפליים עכשיו על מנת ששום דבר לא יקרה למי שאמור להוביל אותם לזכייה השישית בתואר היוקרתי, לעיני הקהל הביתי. על פי הערכות מוקדמות, החלוץ הנהדר צפוי להיות כשיר למשחק הפתיחה מול קרואטיה.

ההכנה למונדיאל הייתה רוויה פציעות מתסכלות ושלל כוכבים יחמיצו את הטורניר בברזיל. בין השמות הבולטים אפשר למצוא את רדאמל פלקאו, שנפצע עוד במהלך העונה, את רויס, את פרנק ריברי שהוכרז כלא כשיר ואת רפאל ואן דר וארט ההולנדי.

עוד באותו נושא

בובאן מבקר את ניימאר ומסי

לכתבה המלאה
ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
רק בריאות, חביבי. ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully