וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירים באופ"א נגד בלאטר, מראדונה: "הוא לא עושה כלום"

בכירים בארגון האירופאי מאשימים את נשיא פיפ"א בשחיתות וקוראים לו להתפטר: "חבל שהוא לא עמד במילה שלו מ-2011 שהכהונה שלו תסתיים ב-2015"

ספ בלאטר נשיא פיפ"א. נועם מושקוביץ
יפרוש מתפקידו. בלאטר/נועם מושקוביץ

ספ בלאטר רצה להודיע ביום רביעי, במהלך קונגרס פיפ"א בסאו פאולו, על ריצה לכהונה חמישית כנשיא הארגון. אך היום ישנם דיווחים באנגליה על כך שבכירים באופ"א דיברו עם בלאטר ואמרו לו שלא ירוץ לכהונה נוספת בגלל שמוניטין הארגון ניזוק תחת שלטונו.

בלאטר ופיפ"א נמצאים תחת לחץ רב בשבועות האחרונים לאור הטענות שהיו נגדם על השחיתות שהייתה כביכול בבחירה של קטאר לאירוח מונדיאל 2022. כזכור, ב"סאנדיי טיימס" פרסמו שיש בידם אלפי מסמכים שחושפים את השחיתות של הארגון.

בלאטר הגיב לידיעות הללו ואמר שהן מגיעות כאקט של אפליה וגזענות מהתקשורת הבריטית. היום (שלישי), דיוויד גיל ומיכאל ואן פראג, שני בכירים בוועדה המנהלת של אופ"א, הצהירו: "חבל שבלאטר לא עמד במילה שלו מ-2011 שהכהונה שלו תסתיים ב-2015. אנשים מקשרים היום את פיפ"א לשחיתות ולשוחד והכל קרה בזמן הכהונה שלו".

גם דייגו מראדונה הצטרף למתקפה על בלאטר: "פיפ"א מרוויחה ארבעה מיליארד יורו בכל מונדיאל. הנבחרת שזוכה מקבלת רק 36 מיליון. זה שוד ענק. בלאטר יושב על התחת בלי לעשות כלום, ועדיין הוא איש עשיר. הוא לא כמו ביל גייטס. לפחות ביל גייטס עשה כמה מאמצים".

  • עוד באותו נושא:
  • ספ בלאטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully