וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השיטה של ואן חאל רצחה את נבחרת ספרד"

פרשני ספרד מנסים לנתח את ההשפלה הגדולה מול הולנד: "אין שום סיכוי שנעשה משהו במונדיאל הזה, צריך שינוי בסגנון המשחק"

צילום: רויטרס עריכה: יותם בן דוד

ספרד בהלם. אין דרך אחרת לתאר את מה שעובר על המדינה מהרגע שהשופט ניקולה ריצולי שרק לסיום המשחק אמש (שישי) מול הולנד, משחק שהחל עם יתרון 0:1 של אלופת העולם ואירופה המכהנת והסתיים בתבוסה מהדהדת, משפילה והיסטורית, 5:1.

שום דבר לא עבד ללה רוחה, שראתה את אריאן רובן ואת רובין ואן פרסי כובשים צמדים ומביכים את ההגנה הספרדית פעם אחר פעם, במשחק שיכול היה להיגמר בתוצאה גבוהה עוד יותר.

המספרים והתגובות מה-1:5 המדהים של הולנד על ספרד

דויד סילבה שחקן נבחרת ספרד מאוכזב. GettyImages
מה קרה שם? סילבה בהלם/GettyImages

בעיתוני ספרד ניסו לנתח מקצועית מה קרה ופרשן ה"אס", פפה סן מרטין, כתב בטורו: "הולנד לחצה בלי סוף את הקישור היצירתי של ספרד, שהחזיקה מעמד רק עד ההחמצה של דויד סילבה לקראת סיום המחצית הראשונה. משם והלאה, ראינו רק בעיות ואף אחד לא תיפקד בקישור של ספרד. לא צ'אבי, לא אלונסו, לא סילבה, לא אינייסטה. אף אחד לא מצא את קוסטה. ברגע שרובן וואן פרסי גילו שהם הרבה יותר מהירים מראמוס ובעיקר, מפיקה, הכול הפך לגרוע עוד יותר. אחרי שקסיאס ספג את השער השלישי, הלא חוקי, הוא יצא לגמרי מריכוז. השיטה של לואי ואן חאל רצחה את ספרד. עכשיו צריך להתעורר".

חואן קרלוס ריברו דאג לציין: "לא יהיה הוגן להאשים רק את שני הבלמים ואת קסיאס, למרות שהיה להם משחק מזעזע עם המון טעויות. הכי קל להאשים אותם, אבל היו חורים במרכז המגרש והם נאלצו לרדוף אחרי שחקנים הרבה יותר מהירים מהם. אי אפשר לזכות בכלום בלי קבוצה שמשחקת יחד".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שוער נבחרת ספרד איקר קסיאס. AP
לא רק קסיאס אשם/AP

העיתונאי המוערך חוליו מלדונאדו ציין לטובה את שני שחקני ההגנה ההולנדים, דיילי בלינד ודריל ינמאט: "הם עלו ועזרו להתקפה כל הזמן ולא השאירו לספרד סיכוי עם כדורי הרוחב והעומק שלהם. ראינו נבחרת הולנדית קשוחה, עם דה יונג ודה גוזמן שעשו עבודה נהדרת במרכז המגרש, עם היציאות המהירות של רובן, התנוע של סניידר ומעל הכול, עם ואן פרסי, שסיפק משחק שיא. זה היה יום בלתי נשכח עבור הכדורגל ההולנדי ועוד הישג עצום לקריירה של לואי ואן חאל".

גיאם בלאגה, העיתונאי הקטאלני המרתק, כתב בבלוג המונדיאל שלו: "שש שנים בגן עדן, זכייה במונדיאל, הפסד נורא במיוחד. איזון. זה היה המסר בחדר ההלבשה ההלבשה של ספרד בסיום. וזה בסדר גמור, למרות שאין שום סיכוי בעולם שנעשה משהו במונדיאל הזה. למרות הכול, צריך לתת קרדיט לשחקנים האלה. הם זכו במספיק דברים ויודעים איך להתאושש מההשפלה. גם אם ספרד תצליח להתאושש באמת, זו שירת הברבור של הנבחרת הזו, רבע גמר מקסימום. חייבים שינוי, כולל בסגנון המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully