וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה באופוריה: רונאלדו "יצא קירח", פורטוגל ב"סרט אימה"

גרמניה חוגגת את "התצוגה הכי מרשימה במונדיאל", פודולסקי עם סלפי אינטימי עם הקאנצלרית. פורטוגל עדיין בהלם, כולל הכחשה לתנועה מגונה

צילום: רויטרס. עריכה: יאיר דניאל

יום אחרי הניצחון הגדול על פורטוגל, גרמניה עדיין באופוריה. המנשאפט הביסו 0:4 את פורטוגל במשחקם הראשון במונדיאל, וגם קאנצלרית גרמניה שחגגה ביציעים לא יכלה שלא לרדת לחדר ההלבשה בסיום המשחק ולהחמיא לשחקני הנבחרת.

קאנצלרית גרמניה אנגלה מרקל עם שחקן נבחרת גרמניה לוקאס פודולסקי. חשבון הטוויטר של פודולסקי, אתר רשמי
ניפגש בגמר. פודולסקי ומרקל/אתר רשמי, חשבון הטוויטר של פודולסקי

לוקאס פודולסקי ניצל את ההזדמנות לתמונת סלפי עם הקאנצלרית. "מרקל נתנה נאום קטן בפני השחקנים", אמר המאמן יואכים לב, "היא אמרה שאם היא כבר עשתה מסע כל כך ארוך, מזל שניצחנו". פודולסקי אמר ש"הקאנצלרית איחלה לי שניפגש אחרי הגמר".

עוד באותו נושא

שטחים תמורת שערים: על היכולת המופלאה של תומאס מולר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא הולך לו. רונאלדו, מתוך "בילד"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב"בילד" חגגו את הניצחון וציינו ש"אין ספק שגרמניה נתנה את התצוגה הכי מרשימה עד עכשיו במונדיאל, לא יכולנו לבקש פתיחה טובה יותר". כמו כן, בגרמניה לועגים לרונאלדו. "הוא שוב נשאר קירח, הטראומה שלו מול גרמניה נמשכת", נכתב ב"בילד", עם פוטושופ של כוכב פורטוגל קירח, שבארבעה מפגשים מול גרמניה מעולם לא כבש. "שמרנו עליו שמירה כפולה כל הזמן", הודה ג'רום בואטנג, "לא היה לו סיכוי, הקשינו עליו מאוד". המאמן יוגי לב הודה ש"המטרה שלנו הייתה לתסכל את רונאלדו, בואטנג עשה עבודה פנומנלית". מכל הקשרים על הדשא, רונאלדו סיים עם הכי מעט נגיעות בכדור: 44 ב-90 דקות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סימן תנועות מקצועיות. מיירלש/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפורטוגל הודו ש"סרט האימה שלנו נגמר בשחיטה", כפי שקראה הכותרת ב"ז'ורנל רקורד", שם ציינו ש"הכול הלך גרוע, הנבחרת שיחקה רע, איבדה בגלל פציעות את אלמיידה וקואנטראו ופפה הורחק". אגב, הבלם פפה שהורחק סירב לענות לשאלות. "דברו עם השופט, לא איתי", אמר פפה, שעשוי לספוג עונש הרחקה קשה.

בנוסף, ההתאחדות הפורטוגלית התייחסה לתנועה המגונה של ראול מיירלש, שכביכול תועד עושה אצבע משולשת לשופט אחרי ההרחקה של פפה. "זו אי הבנה", נמסר מההתאחדות, "הוא עשה את התנועה לעבר חברו לקבוצה ברונו אלבש, וסימן לו הוראות טקטיות שקיבל מהמאמן".

הכול על ה-0:4 הגדול של גרמניה על פורטוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully