וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא לא נולד אתמול: הקליפים הגדולים של היום במונדיאל

עוד כששיחק בליגה המקסיקנית סיפק גיירמו אוצ'ואה הצלות בלתי רגילות. מדור הקליפים עושה כבוד, ויש גם סרטונים משעשעים מאימוני נבחרת ברזיל ותמרור אזהרה ליושבי המרקאנה והפרשן שפישל בגדול

נתחיל עם הגיבור של משחק אמש (שלישי): שוער נבחרת מקסיקו, ממו אוצ'ואה הנפלא. האינטרנט רעש וגעש אחרי ההצגה מול ברזיל, אבל האמת היא שכבר שנים רבות שאוצ'ואה מספק הצלות בלתי רגילות. הנה, תראו את קליפ הביצועים הזה שלו, לפני חמש שנים, כשעדיין שיחק ליגה המקסיקנית:

האם לאוצ'ואה יש שש אצבעות?

גיבור נוסף של משחקי אתמול היה דריס מרטנס. לפני המשחק מול אלג'יריה, הבטיח אביו של שחקן נבחרת בלגיה שאם בנו יבקיע, הוא יאפשר לו לגלח את השפם. ובכן, הנה מה שקרה:

מרטנס אחרי הניצחון: "נפלא להבקיע במונדיאל"

ובחזרה לברזיל. מי מכם שראה את ההמנון שלפני המשחק, בוודאי הבחין בניימאר ומספר שחקנים אחרים נרגשים מהרגיל. כך זה נראה בגרסה המצוירת והסאטירית:

אוהדי הסלסאו בוודאי זקוקים לנחמה אחרי המפלה של אמש, אז הבא נצא למסע בין האימונים האחרונים של נבחרת ברזיל. הנה, למשל, פליפה סקולארי בועט (בכוונה? לא בכוונה?) במקום רגיש מאוד של דני אלס:

יכול להיות שאם שחקני המארחת היו משקיעים במשחק אמש כפי שהשקיעו בבעיטות הללו לניימאר, הם היו יוצאים מנצחים:

והנה אחד הקטעים האהובים עלינו מהשבוע החולף: ילד ברזילאי פורץ לאימון הנבחרת, רץ בשיא הכוח וממרר בבכי עד שמגיע לגיבור שלו, דויד לואיז. התגובה של שחקן פריס סן ז'רמן החדש - פשוט נפלאה.

אורן יוסיפוביץ בילה עם אוהדי נבחרת ברזיל

מי אמר שרק בתקשורת הישראלית מפשלים? פרשן ברשת RTE האירית לא ידע שהוא וחבריו חזרו מפרסומות, ושלח קללה או שתיים לאוויר:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully